Omegle probleem

Ik heb vannacht het stomste van mijn leven gedaan en ik ben vreselijk bang nu
ik zat op omegle omdat ik me verveelde en een beetje te cammen, niks raars ofzo, maar toen kwam ik een meisje tegen en eerst met haar gezellig gepraat en toen liet ze haar borsten zien. Vroeg of ik dat ook wilde doen, nouja ik dacht waarom niet (ben bi). Dus dat heb ik gedaan,
daarna verplaatste ik naar boven omdat ik in mijn kamer sowieso privacy heb en toen vroeg ze of ik me helemaal wou uitkleden dus dat heb ik ook gedaan. Zat wel op een afstandje en heb niet echt wat laten zien al zat ik dus wel naakt, maar heb niks gedaan ofzo verder
toen ik vroeg of zij dat ook wou doen, zei ze opeens dat dat niet kon in deze video … daar begreep ik niks van. even later schakelde ze over op een ander filmpje van een masturberende vrouw en toen heb ik snel weggeklikt.

ja het was heel erg dom dat realiseer ik me nu. want volgens mij was ze nep. Maar wat denken jullie, moet ik nu bang zijn dat ik gefilmd ben? dat die persoon mijn filmpje nu gaat gebruiken? ik ben zo bang dat mensen er achter komen, of dat ik straks op internet kom te staan of op omegle ook als filmpje wordt gebruikt. En wat nou als mensen in mijn omgeving het zien, of weetikveel, dan is mijn leven over …

ik voel me zo vreselijk en ben zo misselijk gewoon van de stress

help!!

Mooi eerste bericht, meid.

Eigenschuld dikke bult.

@loveyhoney,
Ik vind het wel logisch dat ze dit niet, als ze er een zou hebben, op haar normale account zou zetten!
OT: Je kan er niks aan doen, gewoon afwachten. Maar ze weet je naam toch niet?

tja dat is kut ja

Ja, er zijn wel meer van die neppe filmpjes op omegle. Je kan er niet echt wat aan doen, behalve hopen dat er niets raars mee gebeurd.

hahahah kutleve

Voortaan eerst je verstand gebruiken en dan pas iets doen, in plaats van andersom.

Ten eerste vind ik het achterlijk van een paar meiden die hier gemeen op reageren, je weet zelf neem ik aan ook wel dat je fout zat.

Ten tweede, ik denk dat de kans klein is dat dit persoon er wat mee doet, er bestaan wel rare gasten maar gelukkig is het grootste deel van de wereld gewoon normaal.

Als het op internet staat zou je helaas toch het beste naar de politie moeten.

En doe het nooit meer, dat raad ik je zeker aan ,maar dat weet je zelf nu ook el.

Was je hoofd te zien?

^ Ja dat vraag ik me ook wel af, zo niet dan is er namelijk niet echt iets aan de hand.

Zowel, dan denk ik niet dat je er nu nog iets aan kunt doen, hoe lullig het ook is. Ik neem aan dat je er wel van geleerd hebt.

he balen

ja dat is heel rot zoiezo als je ooit zoiets heel graag wil doen laat nooit je gezicht erop zien

nu maar hopen dat het voor eigen gebruik is en niet dat je op een site komt

Lekker voor je :")

‘want volgens mij was ze nep.’ Ik denk niet dat je er vanuit moet gaan dat het een zij was. En er is een kans dat het is opgenomen en dat ze het gaan gebruiken ja.

Oei da’s vervelend :confused:

Wat de rest al zegt: heel hard hopen. En:

1. Weten ze je naam?
  2. Was je gezicht te zien?/Was je herkenbaar?

niet zo slim nee, maar dat had je waarschijnlijk zelf ook wel bedacht.

Maar ze kan het nu op internet zetten, ik denk niet dat je er heel veel aan kan doen…

^jemig, wat een lullige reactie!

Ze zegt zelf al dat ze spijt heeft en ze snapt echt wel dat het een domme actie was!

OT: Als je niet met je gezicht in beeld bent geweest zou ik me er niet te druk om maken! En zo wel, denk maar zo, Omegle is wereldwijd, dus de kans dat toevallig net iemand die jij kende achter de andere kant zat, is vrij klein + als het verspreid word, is de kans nog steeds klein dat iemand die jij kent er achter komt, tenzij jij je facebook of andere persoonlijke gegevens hebt gegeven!

Probeer je maar niet druk te maken tot je ook daadwerkelijk op het internet staat! En sterkte, iedereen maakt weleens fouten!