Omega 3

Sinds een tijdje best wel vermoeid en depressief ben zou ik graag Omega 3 pillen willen slikken. Ik heb vitamine B geprobeerd maar dat deed niet zo veel baat behalve bij mn huid. Nou heb ik omega 3 gegoogled en het heeft wel mooie verwachtingen.
Maar kan ik het gewoon zomaar slikken of is het echt als je een laag te kort hebt ofzo? Of een bepaalde ziekte hebt? Ik weet dat ik het gewoon bij de drogist kan krijgen maar is het wel veilig als iemand me begrijpt?

als je dat gewoon bij de drogist kunt kopen zal het niet veel kwaad kunnen denk ik.

Omega 3 is gewoon heel gezond. Het is ook goed voor je concentratievermogen. Bij mijn moeder heeft het haar huid ook heel erg verbeterd.

Omega 3 is inderdaad heel gezond, ook als je geen klachten hebt.
Als het in de drogist te verkrijgen is, dan kun je het vast wel gebruiken. Waarschijnlijk staat het wel op het potje of zit er een bijsluiter bij waar het wel goed op staat.
Omega 3 zit ook in vette vis, en daarom wordt ook altijd aangeraden om 2x per week vis te eten. :wink:

Zorg er wel voor dat je je goed aan de dosis houdt, teveel is niet goed voor je lichaam, maar als je je aan de dosis houdt kan het zeker geen kwaad!

Haha sorry voor dit verhaal, ik ben dietist in opleiding dus ik weet er alles van haha :stuck_out_tongue:

• dubbel -

Waarom probeer je niet ook eens Becel geloof ik. Die boter zit ook vol met Omega3. Anders ook eens vis eten, dat kan ook helpen. :slightly_smiling_face:

Dat eet ik al maar ik denk dat net een beetje extra misschien wel goed doet haha