Omdat ik ook graag een fototopic wilde.

Ik vind die vier foto’s boven dag oog, wel wat hebben. Misschien vinden anderen dat niet maar ik ben een erg natuurmens dus dat spreekt me eigenlijk wel aan :grinning_face_with_smiling_eyes:

x my :angel:

erg mooi!

Jullie hebben inderdaad gelijk hoor. Vandaar ook het topic, omdat ik eens andere reacties wilde hebben dan dat mijn vrienden mijn foto’s alleen maar geweldig vinden. Dus ik ga gewoon proberen meer te experimenteren met concepten en onderwerpen. Dankjewel voor alle andere reacties. (:

Buiten die ‘cliché’ hartjesfoto’s, vind ik het mooi!

Ik vind het mooi hoor!

als je batterij al wat leger is moet je flits zichzelf opladen… dus dan duurt het iets langer.

Sommige hebben wel iets! =]

1. Mooi, maar het heeft niet echt iets.
  2. Erg onorgineel, en je kijkt helaas haar neusgaten in…
  3. Mooi! Jammer dat ie niet scherp is.
  4. Heeft wel iets, maar toch mist het iets… Geen idee wat.
  5. Mooie lucht, maar een beetje saai.
  6. Moeten het de 4 seizoen voorstellen? Leuk bedacht! Ik vind de onderste 2 foto’s ervan erg mooi!
  7. Goed scherpgesteld op het oog, maar ook al vaak gezien.
  8. Jammer dat er niks gebeurt in de foto.

Ga zo door! =]

Er zitten zeker gave dingen in! Veder zou ik letten op, wat maakt mijn foto interessant? Wat voor kant wil ik ermee op? En niet te vergeten, wat voor doel heeft mijn foto!

Veder zou ik er vooral mee door gaan, ik ga je volgen!

Die staande man vindt ik het minst. Beetje saai.
Voorderest vindt ik alles heel mooi :] leuke kleurtjes enz!
Mooi gedaan.

Leuk (:

Mooi (ik vind ze btw helemaal niet bewogen, zoals sommige zeggen?)
Maar iedereen doet die hartjes etc. al, probeer/bedenk een keer iets originelers, verder erg mooi & ga zo door!

Die hartjesfoto’s heb ik te vaak gezien - ook die definitie van liefde (of love).
Ik vind die winterfoto erg mooi. Voor de rest is het niet zo bijzonder.

Dat oog is mooi gefotografeerd! Het zijn ook hele mooie kleuren! Waarmee bewerk jij je foto’s?

Photoshop CS3.
Dank jullie voor de reacties. (:

Ik vind die collage van vier erg leuk. Voor de rest niet echt bijzonder… Maar je gaat wel de goede kant op, vind ik.

De collage is erg leuk. Dat standbeeld vind ik wat minder… maar ga zo door!

wauw, goed bezig!
maar bij de landschapsfoto’s mist er iets,
een persoon of voorwerp dat centraal staat

maar ik vind ze erg mooi!