omdat ik dan 15 ben.. vakantie 2011

Heee!
Ik word dit jaar 15 en als iemand bij ons 15 is, gaan we in de zomervakantie met papa op vakantie. Nou binnenkort is het voor mij dus zover…

deed ik VMBO-T → Europa
deed ik HAVO → Heel de wereld

^Dat is een extra ‘‘push’’ om best te doen op school.
Na ik doe nu dus VMBO-T.

Ik ben al heel erg met de vakantie bezig, wat en hoe.
ALLEEN IK KAN MAAR NIKS VERZINNEN!
Het moet wel een soort ‘‘doe-vakantie’’ worden op het water en parachute springen etc…

Hebben jullie ideeën of zijn jullie ooit ergens geweest waar het super was binnen Europa?

Help me!(:
Liefss xxx

wat een vreemde regel :stuck_out_tongue:

Verder vind ik Scandinavie echt prachtig en daar heb je ook redelijk veel actieve vakanties :grin:

haha, dat is wel cool :grinning:
maar ik weet eigenlijk niks…
italie aan zo’n meer?

haha na, voor mij is laatst de keuzen gemaakt tussen VMBO-T & HAVO
ik ga na VMBO-T nog HAVO doen en dan alsnog ergens over de hele wereld heen, dat zie ik dan wel weer wat dat word.

Oké! ja ik ben daar ook een keer in de richting geweest. Alleen dat was in de sneeuw… Is het daar in de zomer niet koud?:blush:

Liefs x

Huh, apart ;p En anders ga je niet op vakantie ofzo?

iig, zoals hierboven: Scandinavië is heel leuk! Kun je lekker kajakken, wandelen, mountainbiken, abseilen enz. Maar in principe kun je dat zowat overal wel toch (als er maar bergen zijn, alpen kan ook). Als je meer van warmere landen en bijv. snorkelen bent kun je beter richting de middellandse zee gaan. Kroatië ofzo. Daar kun je ook mooi van eiland naar eiland kajakken bijv.

En in de zomer kan het koud zijn ja in Scandinavië, maar hoeft niet! Ik ben al 8 jaar naar Noorwegen geweest, altijd lekker. Maar het kan ook wel eens regenen ja (:

Ik ben afgelopen zomer naar Gardameer geweest, niet dat dat uitmaakt wil er best nog eens heen want het was heel leuk. Maar misschien dat er nog iets van aparte dingen binnen komen… voor de ideeen etc.

Maar bedankt!
x

Jawel ik ga zo i zo op vakantie want ik ga niet naar vmbo-k ofso:$ En ik ga van de zomer in totaal al 3x op vakantie…

Die van Kroatie vind ik een heel leuk idee!<3
Ik ben niet van de bergen beklimmen en wandelen etc maar dus water sport en wat ik al zei; ik wil heel graag parachute springen (:

Nog meer ideeen?

Ahh oké. Nouja, parashutespringen moet in principe overal wel kunnen geloof ik. Verder zou ik dan maar een beetje rond de middellandse zee kijken ofzo. Of als je wilt surfen naar Frankrijk ofzo? Weet niet precies wat je allemaal wilt, maar er moet vast wel wat leuks te vinden zijn! Succes (:

Ja idd. Naja heel erg bedankt! x

Dit zijn wel een beetje de belangrijkst dingen die ik waarschijnlijk wil doen:

• parachutespringen
  • Door stadjes lopen
  • Parasailing
  • Jetski / waterscooter

Hoe is Tsjechië?
Of Kroatië ?

?

oooh, wat leuk voor jou! ;p

Scandinaviëeeeeeeeee,
& heel groot brittanië is leuk ofc.
En Frankijk&Italië… &Kroatië, &Tsjechië
en ál die andere landen in Europa, seriously RESEARCH :’)

ik zou lekker naar een badplaats in spanje gaan waar je ook kan shoppen enzo maarja ik houd niet van actieve dingen :blush: (of griekenland is ook heeel leuk!)
maar de meeste dingen die je wilt kan eigenlijk wel aan het strand, anders zwitserland of oostenrijk is echt leuk in de zomer, dan kan je raften enzo

cuppcake, hihi ja zo ben ik ook. Ik ben niet van het bergklimmen, fietsen en wandelen maar op water beetje klooien etc vind ik heel leuk (:

de rest; Scandinavie lijkt me ook leuk hoor maar het moet wel heel lekker weer zijn. :blush: en dat is daar niet zeker…
wel even gekeken op google en wat een mooie gebieden.
ben wel keer naar Lapland geweest (Das daar ook volgenensmij?:$) Das toch wel wat anders in de sneeuw… hihih

nog meer ideeen?

ik zou kroatië of griekenland doen! lekker weer, en die zee wow!

Zweden is heel mooi heb ik gehoord, en daar zou ik persoonlijk heel graag naartoe willen.
En Turkije is een heel leuk land, daar ben ik al een paar keer geweest in mijn meivakanties :slightly_smiling_face:

Turkije, Griekenland, Spanje

Kroatië 8D