Ombre

http://data3.whicdn.com/images/115077735/large.jpg

Heii ,
ik wil graag een ombre…
maar ik heb nog niet heel lang haar ik heb zeg maar haar
tot ongeveer 15 cm over de schouders…en het krult(grote groffe krullen).
Mijn haar is DONKER bruin welke kleur past hier goed bij ??

xx
sharon

Ik zou het niet te licht doen gewoon iets lichter dan je eigen haarkleur en dan daar weer een tint onder

okii dankje :grinning:
zou ik het bij de kapper laten doen?
is dat duur??? XD
(sorry dat ik zo veel vraag :3 )

Ik heb ook ombre gehad, het word er echt heel droog door en het ziet er uiteindelijk echt dood uit. Alleen een waarschuwing ik hou je niet tegen haha :slightly_smiling_face:

ow…haha motiverend :upside_down_face:
maar hz word dat dan zo droog?? :astonished:

Als je er veel geld voorover hebt zou ik het bij de kapper doen anders zou ik gewoon zo’n pakje bij de kruidvat halen hahha

haha heb niet veel geld XD
ga wel bij de kruidvat ofz ;p

Ik heb het bij de kapper laten doen, kostte 25-30 euro ofzo maar dan weet je wel zeker dat het mooi wordt. Ik ben er wel blij mee maar mijn blonde haar is wel heel droog en beschadigd door de bleek.

Ik had t ook, kreeg inderdaad beschadigd haar van :frowning_face: t voelt echt als stro daarna… Ik had nog nooit mn haar geverfd dus ik dacht dat t niet echt erg zou zijn maar als ik t opnieuw zou mogen kiezen had ik t niet gedaan :wink: t resultaat was trouwens wel heel mooi, alleen was mn haar eerst zo zacht en toen niet meer :wink: gewoon even mijn ervaring haha als tip :wink:

En oja, ik zou t wel door een kapper laten doen, dan is t resultaat bijna altijd beter :wink: x