ombre hairstyle

hee,
ik heb van mezelf lichtbruin/donkerblond haar ik heb het nu goudblond geverfd.
alleen ik wil graag ombre haar, maar is dat al bekend bij kappers?
en hoe doen ze dat, verven ze dan je haar vanaf een bepaald punt blond? en je hoeft je uitgroei dan niet bij te houden of wel?
hihi heel veel vragen :$.
x

tuurlijk is dat bekend bij kappers, die krijgen heel vaak zo’n boek ofzo met de
nieuwste trends.
en als girlscene het kent, kennen de kappers het zeker! xd
eeeen die andere dingen kan je beter aan een kapper zelf vragen ;p

Hey LONDON_! Ik weet het niet zeker, maar volgens mij is deze stijl wel bekend bij enkele kappers. Het zal natuurlijk wel verschillend zijn naar welke kapper je gaat. Neem je een jongere kapper, zoals Kreatos, dan zal je meer kans hebben dat ze dat kennen/kunnen dan dat je eens langsgaat bij de kapper van je ouders ofzo. Maar dat weet je best ook wel.

Wat velen gewoon doen, is inderdaad hun haarkleur gewoon laten uitgroeien. Dan krijg je hetzelfde effect. De techniek bij de kapper bestaat eruit dat ze de punten, uiteinden van je haar verven, voor zover ik weet. Hierdoor zullen de toppen van je haar extra gevoelig zijn waardoor je deze wel extra zult moeten verzorgen met een haarmasker ofzo.

Succes!

Ik heb zo het gevoel dat het best eens slim zou kunnen zijn om een haartopic achtig iets te openen, want er komen zoooveel vragen over haren verven per dag he,of wat voor stijl haar bij diegene zou passen :’)
*of is er al een haartopic, haha =D*

Er is wel een haartopic geloof ik maar een haarverf/haar verventopic vind ik best een goed idee ja!

Ontopic: Je kan het altijd even vragen bij je kapper.

er is hier echt twee dagen geleden nog een topic over geopend :grinning:

meeste kappers kennen het wel!
En anders neem je toch ff een plaatje mee met wat je bedoelt?
Haal je er gewoon eentje van girlscene af om mee te nemen :wink:
Dan moet het zowiezo lukken lijkt me !

succes !

Ja er is hier zelfs vandaag nog een topic over geopend, vandaar kwam ik met die suggestie. Anders maak ik morgen wel een topic aan :slightly_smiling_face: