Ombre hair.

wel mooi

ik heb alleen dip-dye .De puntjes zijn blonder…was een beetje bang om nog hoger te werken dan de puntjes ik heb het namelijk gebleekt…

het lijkt een beetje op uitgroei…

ik wil het ook heel graag, en dan zo als op de derde foto!
maar het nadeel is dat ik al een beetje natuurlijke ombre heb, dus ik weet zo goed hoe ik 't moet laten doen.

weet iemand trouwens hoe duur dit ongeveer is om te laten doen om dik en halflang (iets over de schouders) haar?

Mijn zus heeft! Ze heeft wel blond haar maar ziet er echt super uit!

hoe verf je zoiets? krijg je dan niet een duidelijke lijn te zien van waar de nieuwe verf begint? ik wil het ook doen, omdat ik van de zon blond van onder ben en donker van boven. dacht als ik het ombre verf met donker hoef ik mn uitgroei niet mee te pakken om wel overal donker te worden. of blijf je dat ook zien?

Ik wil het heel graag, maar mijn moeder en vriend vinden het heel erg lelijk, dus ik zal het waarschijnlijk niet doen. Ik ben ook heel bang dat m’n haar kapot gaat van het bleken.

Ik wil het, maar wel een beetje subtieler dan op de plaatjes. Onderaan en niet alle plukjes

Ik vind het wel iets hebben, maar dan moet het niet té licht worden aan de onderkant. Zo vind ik het bij de 2e foto wel mooi, maar bij de laatste foto niet.