Ombre hair.

Haaaallo

Ik zat vanmiddag het Algemene Kapseltopic door te spitten en kwam tot de conclusie dat ik niet meer altijd op safe moet spelen maar even wat anders ga doen. Nu ga ik dus een schuine of gewone pony knippen, maar ik wil ook graag ombre hair. Nu zit ik met dat ik blond ben. Dan moet dus de onderkant ontkleurd worden, en daarna lichter geverfd dan m’n eigen kleur? Of kun je wel 1 a 2 tinten lichter of zie je dan niet zoveel verschil? Want ik dacht: ik kan het ook iets donkerder verven natuurlijk, maar ik weet niet of dat er mooi uit gaat zien. Of raar oid. Niet veel donkerder natuurlijk. Maar ik vind het heel moeilijk om bij mezelf voor te stellen.
Sorry voor het onsamenhangende verhaal maar ik heb zoveel vragen -.-

misschien moet je naar de kapper gtaan?

Ja dat moet ook eigenlijk :3
Maar ik dacht; straks zit ik daar in die stoel, en dan kan iets niet. En dan heb ik gewoon even meningen van anderen nodig om te kijken wat ik dan doe.

ik zou in ieder geval niet voor een te grote overgang gaan.
meer tips heb ik niet ;d

Ja maar je kan ook even langsgaan om vragen te stellen. Daar hoef je niet gelijk een afspraak voor te maken.

Dat is waar. Ik ben er zo eentje waarbij, als ze iets leuks in d’r kop heeft, het meteen moet gebeuren :3 Maar je hebt gelijk.

Ombre hair is heel mooi vind ik zelf, maar ik vind het niet zo mooi bij blond haar. Het moet zelf vind ik echt donker en dan licht beneden. Ik zal mijn haar gwn zo laten als ik jouw was. En als je toch nog wilt doorgaan met dit ‘proces’ dan kan je dit denk ik wel doen:

http://weheartit.com/entry/3933713

ik las: omber hair, toen dacht ik aan dat vrouwtje van harry potter

ja, kleuren moeten mooi overvloeien zegmaar :’)
niet dat het van bruin naar BAM blond gaat, dan lijkt het net uitgroei.

als je gewoon naar de kapper gaat kunnen zij je wel verder helpen, ze kiezen dan een goede kleur uit in overleg met jou en dan verven zij het zo dat het geen uitgroei lijkt… al lijkt ombre natuurlijk altijd op uitgroei naar mijn mening…

^^ Dat klopt, haha.
Maar wat vinden jullie dan van donkerblond naar bruin? Of naja, niet echt bruin-bruin maar gewoon iets donkerder. Ik weet niet of dat er raar uit gaan zien…

Ik zou dan naar as bruin gaan. Dat is heel lichtbruin en bijna donkerblond.

ik heb het ook laten doen! maar ik heb van mezelf al een heel klein beetje ombre, alleen dat valt niet zo op. mijn haar is bij de wortels bruin, en bij de puntjes normaal donkerblond. ik ben naar de kapper gegaan met wat voorbeeld foto’s en uiteindelijk heeft ze ze onderkant een aantal tinten lichter geverfd, dat is nu gewoon middenblond. je moet alleen wel oppassen dat je geen ‘streep’ krijgt op de grens waar het geverfd is! omdat ik laagjes in mijn haar heb, zie je dat bij mij niet echt. ik weet natuurlijk niet of je laagjes hebt of niet, maar pas er op!
veel succes!

Ik vind het eruit zien alsof er iets mis is gegaan met het verven.

@BabyFootSteps; oke, dankjewel!
@iSweetDreams; ja ik neem sowieso wat plaatjes mee, inderdaad. Ja ik heb nog uitgegroeide lagen maar ik denk dat ik die weer bij laat knippen. (:
@KurtCobain; dan is het goed dat jij er niet mee hoeft te lopen :3