Ombre hair of niet?

Ik heb een tijdje geleden een ombre haar verf voor lichtblonde ombre gekocht van loreal paris, ik heb zelf blond tot donkerblond haar… maar ik zit echt te twijfelen… weten jullie of het er voor altijd in blijft zitten of gaat het er naar een paar maanden uit? ik kan het nergens vinden op de verpakking trouwens. ik ben echt bang dat het lelijk word of mislukt en dat ik het er niet uitkrijg haha. en weten jullie of het goed is voor je haar want het is toch hetzelfde als normale haar verf? want ik stijl mn haar ook elke dag en ik ben echt bang dat mn haar echt heel erg beschadigd word, nouja het is al heel erg beschadigd maar straks breekt mn haar af ofzo… alvast bedankt voor tips/advies xx

Als je het gewoon goed verzorgd met haarproducten voor geverfd haar, moet het goed komen.
Ik twijfel zelf ook nog, omdat ik het eigenlijk ook wel zo wil verven over een tijdje.
De verf waar je het over hebt van l’oreal is goed, maar als je dit zelf thuis en dus niet bij een kapper gaat doen (wat ik je wel aanraad eigenlijk), zou ik wel aan iemand vragen om te helpen.
Anders is de kans groot dat je rare overloop gaat krijgen in je haar.

Ik precies dezelfde 2 keer gebruikt, werkt gemakkelijk en blijf gewoon permanent.
Je blondeert je haar dus het beschadigd het wel, maar vond het zelf echt meevallen.
Ook is de overloop geleidelijk, niet dat je echt zo bam geblondeerd stuk hebt ofzo.

Ik heb het bij de kapper laten doen. Zit er nu ongeveer al 2 maanden in en ziet er nog prima uit. Mijn haar is nu niet opeens vreselijk beschadigd, ik heb van mezelf ook dik en sterk haar dus dat helpt ook wel. Als je het goed verzorgt met goede producten dan zal het vast wel goed gaan.

Ik vind zelf ombre haar super mooi! voor als je bang bent dat het lelijk uitpakt, zou ik het bij de kapper laten doen & verder gewoon goed verzorgen met haarproducten! (:

Ik heb het met diezelfde kit gedaan! Is zooo mooi geworden, hartstikke natuurlijk. Ik heb het wat korter dan de aanbevolen tijd in laten trekken omdat ik zo bang was dat het te obvious zou zijn, dus het is echt heel subtiel geworden. Gewoon doen!