Ombre hair!!! helppp

Hallo allemaal.

ik heb mijn haar bruin gekregen bij de kapper… maar nu wil ik de onderkant dus blond hebben. Ik heb gisteren mijn haren geverfd… Nu is mijn echte haar oranje en mijn extensions zijn donkerblond! Ik loop echt voor gek!! Heeft iemand hier verstand van? Moet ik er asblond overheen gooien? Ik twijfel of ik mijn extensions eruit haal, ik heb ze pas 2 dagen en kostte me ¤160… wat een ramp!!
Hoe krijg ik deze 2 dezelfde kleur? ik wil graag een foto toevoegen maar weet niet echt hoe dit moet! HELP haha alvast bedankt! (ik ben niet financiel in staat om naar de kapper te gaan)

Ik snap niet helemaal waarom je het niet door de kapper hebt laten doen toen, als je dat zo graag wilde? Ik zou ook niet je extensions eruit halen, zonde.
Ik zelf zou zeggen, verf het weer bruin, want het wordt er niet mooier op als je nog een keer blond erover gooit. Mocht je het toch wel willen, dan kan je beter ontkleuren i.p.v. blonderen. De kans is alleen wel dat het geel wordt.

Toen had ik mijn extensions nog niet dus ik dacht pak die in 1 keer mee. Ik heb het ook eerst ontkleurd en toen blond er over heen en dit is het resultaat. Er moet toch wel een mogelijkheid zijn om je haar blond te krijgen?

Ik zou gewoon weer teruggaan naar de kapper