Ombre haar verven

Heey,
ik zit er al een tijdje over na te denken om mijn haar ombre te verven. Dus donkerblond tot bruin is mijn naturel kleur, en dan blond in de puntjes. Ik heb ongeveer haar tot lengte van mijn oksel. Is dit misschien te kort voor ombre? Ook wil ik het graag laten doen bij een kapper, hoeveel denken jullie dat dat gaat kosten? en zijn er nog wat do’s en don’ts?? :slightly_smiling_face:

xxx

Hey!

Ombre is erg leuk, heb het zelf ook een tijdje gehad. Een ding dat ik je wel zeker kan aanraden is de kapper van te voren goed inlichten over hoe je het precies wilt, bij mij was het dus geen mooie overloop maar gewoon een soort streep van donker naar licht. De lengte maakt denk ik niet veel uit, zal bij elke lengte haar wel leuk uitzien (: Ik was ongeveer 45 euro kwijt met knippen, maar dit verschilt denk ik bij elke kapper wel… Ik heb 3 uur bij de kapper gezeten dus je moet er iets voor over hebben haha
Post je later een foto als je het hebt laten doen? Ben benieuwd :slightly_smiling_face:

Liefs,

Celine

Inderdaad zoals celine zegt duidelijk zeggen dat je het geleidelijk van kleur wilt laten overlopen (tenzij dat niet zo is natuurlijk). Dat ziet er veel mooier en natuurlijker uit!En haar tot je oksels is denk ik niet te kort hoor :slightly_smiling_face:

Ombre is idd heel leuk! Ik heb het zelf ook en het bevalt me nog steeds goed. Ik heb donkerbruin haar en ben begonnen met alleen de puntjes te blonderen. Dat werd toen meer lichtbruin dus had ik het nog een keer geblondeerd maar was ik nog steeds niet helemaal tevreden haha. Daarna heb ik het met die speciale ombre verf van loreal geverfd vanaf mn oren en toen zag het er al een stuk beter uit en was de overgang ook veel mooier :slightly_smiling_face: ik heb het natuurlijk niet steeds gelijk achter elkaar geverfd maar verdeeld over 1/1,5 jaar. Ik heb nog steeds ombre maar dan het donkerbruine rood, maar ik ben er iig nog steeds tevreden mee! En je haar is zeker niet te kort hoor! Het zal bij jou ook wat makkelijker gaan omdat je donkerblond haar hebt :slightly_smiling_face:

-Foto’s weg-

^wauw mooi!

Overloop is idd mooi!! Ik zal foto’s plaatsen van voor en na als k t heb laten doen:)