Ombre haar over bruine spoeling

Hoi,

Ik heb een poosje geleden mijn haar donkerder gemaakt met een semi-permanente spoeling van Schwarzkopf, die 24 wasbeurten zou houden. Nu wil ik graag mijn haar ombre verven met behulp van een zogenaamde highlightkit, kan dit er gewoon overheen? Die spoeling is iets van 2 maanden geleden ofzo, maar zit er nog redelijk in.

Jaa hoor, kan er prima overheen, laat je highlights wel door een ander zetten, want dat bij jezelf doen is erg lastig :slightly_smiling_face:

xoxoSuus

Ik denk dat dat wel mogelijk is, aangezien het al twee maanden geleden is. Waar je echter wel op moet letten is dat je spoeling steeds meer gaat vervagen en het ombre stuk niet. Het kan dus zijn dat de ombre eerst mooi is en dat het kleurverschil later te groot wordt.

Het ombrestuk vervaagt toch gewoon mee? Of bedoel je minder snel?

Eerst vervaagt de kleurspoeling die je er al in had zitten eruit, dus daardoor kan het ombre gedeelte wat minder mooi worden. Maar ik denk dat het verder prima kan.

die ombreverf is volgens mij permanent, dus die vervaagt waarschijnlijk niet, ook niet als die spoeling daaronder vervaagt