Ombre haar; l'oréal paris

Hallo,

ik wou morgen mijn haar ombre verven met de L’oreál paris ombre kit. Ik heb zelf natuurlijk midden/donkerblond lang haar (tot mijn taille. Van de ombre kit van l’oreál paris zou ik dan nummer 3 nodig hebben. Heeft iemand ervaring met deze kleuring, aangezien het permanent is vraag ik of het je haar niet teveel beschadigt en ik misschien beter semi-permanente kleurspoeling kan nemen.

L’oreal Paris Wild Ombres Préférence

http://stylessed.com/wp-content/uploads/2012/10/three-lOreal-ombre-kits.jpg

Sorry, ik heb er geen ervaring mee

Jammer

up

Ik ben ook benieuw, up dus.

Ik heb eergister mijn haar hiermee geverft!
ik heb no 3 gebruikt en dat ging prima en ik ben er heeel blij mee!
het stinkt wel enorm hahah maar het is heel gemakkelijk in gebruik en m’n punten voelen niet dood aan en het ziet er heel gezond uit.
Ik kan wel even een foto zoeken als je wil?

@ Nicole, ik wil graag een foto!

Jaa foto! Ik ga het ook in nummer 3 doen denk ik. Heb je middenblond haar van jezelf? @ nicole

Neee ik heb lichtbruin haar, ik wou eigenlijk 2 kopen maar ze hebben blijkbaar in nederland alleen 1 en 3…
Ik zal even kijken of ik nu nog een foto kan maken! :slightly_smiling_face:
edit: het is nu een beetje donker haha, dus die foto houden jullie nog tegoed!

Haha oke jammer! Loopt het mooi over? Dus niet dat je boven bruin hebt en dan pats boem blond? En is jou haar natuurlijk lang? Zijn de punten ook niet gespleten ofzo :flushed:

ik wil dat ook! Alleen mijn haar is zwart geen idee of het dan kan…

Ik ben ook benieuwd naar de foto!

Misschien een rare vraag, maar dit kan toch ook gewoon met normale haarverf? :’)

Denk het wel idd, maar hier zit zo’n borstel en alles bij! ^

Ah ja, dat had ik niet gezien. Dat lijkt me inderdaad wel een stuk makkelijker werken

Ik ben ook benieuwd naar een foto (:

Het beschadigt je haar wel. Dat doet elke permanente haarverf vooral die oplichten. Maar omdat deze kit speciaal is gemaakt voor niet al te donker haar zou het wel mee vallen (omdat voor donkerder haar heb je sterker spul nodig → wat je haar meer beschadigt). Als je echt zorgen maakt over de conditie van je haar na het verven. Ik weet niet of het erbij zit (vast wel) een speciale conditioner/haarmasker voor na het verven gebruiken. Dat spul maakt echt zo’n verschil uit :open_mouth: Aangezien het buiten toch koud is, is het altijd handig om een conditioner/haarmasker in huis te hebben. Die kan je ook af en toe gebruiken zodat je haar zich weer voedt :3

Over de semi permanente haarverf. Dit kan je niet gebruiken voor Ombré als je de onderkant lichter wil :x Semi permanente haarverf is alleen pigmenten en kunnen niet oplichten zoals permanente haarverf.

Ik hoop dat het lukt :wink:

Ik wil ook een graag zo’n kleur. Lijkt me wel lastig om het zo te doen.

Ik doe nr 3! Maar eerst moet ik even mijn haren weer lichter verven, heb wel spijt van dat donkere haha, maar dat lukt makkelijk (heb het al eerder gedaan). Alleen ben ik nog steeds geen goede uitgroei-set tegen gekomen, want niet als ik straks mijn haar blond heb, met die ombre en dan na twee weken uitgroei heb dat ik dan weer moet verven, en dan die ombre kwijt ben haha :’)

En wanneer post iemand die foto? Ik ben heel erg benieuwd :grinning: