Ombre haar; l'oréal paris

Hallo,

ik wou morgen mijn haar ombre verven met de L’oreál paris ombre kit. Ik heb zelf natuurlijk midden/donkerblond lang haar (tot mijn taille. Van de ombre kit van l’oreál paris zou ik dan nummer 3 nodig hebben. Heeft iemand ervaring met deze kleuring, aangezien het permanent is vraag ik of het je haar niet teveel beschadigt en ik misschien beter semi-permanente kleurspoeling kan nemen.

L’oreal Paris Wild Ombres Préférence

http://stylessed.com/wp-content/uploads/2012/10/three-lOreal-ombre-kits.jpg

Sorry, ik heb er geen ervaring mee

Jammer

up

Ik ben ook benieuw, up dus.

Ik heb eergister mijn haar hiermee geverft!
ik heb no 3 gebruikt en dat ging prima en ik ben er heeel blij mee!
het stinkt wel enorm hahah maar het is heel gemakkelijk in gebruik en m’n punten voelen niet dood aan en het ziet er heel gezond uit.
Ik kan wel even een foto zoeken als je wil?

@ Nicole, ik wil graag een foto!

Jaa foto! Ik ga het ook in nummer 3 doen denk ik. Heb je middenblond haar van jezelf? @ nicole

Neee ik heb lichtbruin haar, ik wou eigenlijk 2 kopen maar ze hebben blijkbaar in nederland alleen 1 en 3…
Ik zal even kijken of ik nu nog een foto kan maken! :slightly_smiling_face:
edit: het is nu een beetje donker haha, dus die foto houden jullie nog tegoed!

Haha oke jammer! Loopt het mooi over? Dus niet dat je boven bruin hebt en dan pats boem blond? En is jou haar natuurlijk lang? Zijn de punten ook niet gespleten ofzo :flushed:

ik wil dat ook! Alleen mijn haar is zwart geen idee of het dan kan…

Ik ben ook benieuwd naar de foto!

Misschien een rare vraag, maar dit kan toch ook gewoon met normale haarverf? :’)

Denk het wel idd, maar hier zit zo’n borstel en alles bij! ^

Ah ja, dat had ik niet gezien. Dat lijkt me inderdaad wel een stuk makkelijker werken

Ik ben ook benieuwd naar een foto (: