Ombre haar en laten groeien

Heey meiden!

Ik heb vorige zomer mijn haar noodgedwongen moeten verven, nu is het wel in de kleur geverfd die het dichtstbij mijn eigen kleur zit, maar door alle factoren (zon etc) is het nu al heel erg verbleekt en is het naar de blonde kant opgegaan (donkerblond, lichtbruin). Nu zou ik graag de ene dag mijn haar weer gewoon gans bruin in 1 kleur willen, de andere dag zo’n mooie ombre. Ik wil het dus laten uitgroeien (eigen haarkleur terug), en ik zat eraan te denken om van het geverfde deel een ombre (balayage?) te laten maken, weet iemand een goeie kapper die dat kan? Ik zou het dan wel binnenkort moeten doen aangezien het nu tot aan mijn oren is uitgegroeid. Maar ik wil alleen dat ze dat ‘geverfde stuk’ gebruiken, dus niet heel mijn haar (daarom dacht ik dat het ombre was :slightly_smiling_face: ) Ik zat te denken aan zoiets

http://www.modhairstyles.com/wp-content/uploads/2015/10/ombre_hairstyle_388f71c02d.jpg

http://i1.wp.com/twentysomethingliving.com/wp-content/uploads/2014/12/1519-brown-to-blonde-ombre-hair-tumblr.jpg

Zou de kapper daar zoiets van kunnen maken? Ik ben wel een beetje bang aangezien mijn natuurlijke haar donkerbruin is, dat de ombre dan nooit zo mooi ‘fel’ gaat zijn maar eerder gelig.

Alvast bedankt :hugs:

Of zou het zelf ook te doen zijn? :upside_down_face:

:sob::muscle: niemand met raad?

Ten eerste: je haar kan echt niet super snel groeien in 1 nacht door alleen zo’n olietje.
Ten tweede: die verf techniek heeft Balayage en een goede kapper kan zoiets wel.

op youtube staan echt goede tips om je haar te laten groeien

Je haar kan niet zo snel gegroeid zijn.

Als je het vorige zomer hebt geverfd is het nu toch al uitgegroeid en heb je dit effect al.
Ik doe die plaatjes wat je hebt vaak genoeg bij mijn klanten ik zou er zelf niet aan gaan beginnen want dat lukt mezelf nieteens.

Hmm neen, het is nu ongeveer tot aan mijn oren, mijn haar groeit niet zo snel (zeker in het begin niet, lang verhaal maar ik heb het een paar keer moeten kleuren) En ja inderdaad het is denk ik ook echt moeilijk.

Sherosshair in Almere is een goede kapperszaak voor Balayage. Ze heeft ook een instagram account @sherosshair.

Ik woon in België, helaas! Ziet er wel goed uit!