Ombre door de zon.

Ik ga 2,5 week naar spanje, en ik zit daar heel veel in de zon. Kan ik, door iets in mn haar te smeren, natuurlijk ombre creeen? Met citroen ofzo?

Blondspray kan wel, dat werkt heel snel in de zon, het is alleen wel slecht voor je haar

hihi dat vind ik nou echt een leuk idee… maar beschouw dit maar als een upje!

-wat is ombre?$-

Ik denk wel dat het kan. Je begint dan gewoon in de puntjes (misschien steeds dezelfde plek 2 dagen ofzo) en dan een stukje hoger maar dan dit keer weer met de puntjes.

Blondspray wekt idd heel goed daarvoor :slightly_smiling_face: Ligt er alleen wel alleen wat voor soort haarstructuur je hebt. Ik heb zelf heel dik haar, dus van de blondspray werd het niet echt slechter van ofzo

Ik heb geen tips voor het ombre effect maar ik zou wel als je blondspray wilt gebruiken het er gelijk uithalen als je uit de zon bent en iets heel voedends erin doen (fijne creme, haarmasker etc).

Je kunt ook gewoon je haar helemaal laten oplichten door de zon, dus ook aan de wortels en dan laten uitgroeien, aangezien je eigen haar donkerder is. Kost wat tijd, maar je hebt wel natuurlijk ombre effect.

Misschien alleen in de puntjes citroensap smeren? Wel een leuk idee!