Ombre Dip-Dye

[b][size=14pt]Heey,

Ik mag in de meivakantie waarschijnlijk mijn haar dipdyen!
Ik ga het dan lichtblond onder doen (ik heb zelf donkerblond/bruin)
Denken jullie dat dat mooi is? En vanaf waar zou ik het doen. Mijn haar komt ongeveer tot onder mijn borst. Is het dan mooi vanaf kin-lengte? Of vanaf oor-lengte?
'tips pleasee !

xx[/b][/size]

Ik zou vanaf kin lengte doen. En dan mooi over laten lopen :slightly_smiling_face:

Heeej, ik heb ook een dip-dye.
Dat zie je bij m’n profielfoto, haha =).
Ik vind een Dip-dye, heel leuk, ik zou tot ongeveer je kin verven =).
xx

Zoek maar es inspiratie plaatjes op. Zelf vind ik tot oren wel mooi. Want dat is een natuurlijke kleur en geen roze dip dye ofzo, dat kan echt lelijk staan. En trouwens, er is een haarverftopic, http://forum.girlscene.nl/forum/beauty-health-hair/het-grote-haarverf-topic.-150167.msg271944781.html#msg271944781

Heeee! ik mag het ook, ik ga het binnenkort doen! ik ga het vanaf mijn kinlengte doen… Anders vind ik het te veel blond! x

Ik wil het misschien ook doen, alleen weet ik niet goed of ik ombre-haar moet doen of dip-dye. En als ik daar uit kom weet ik ook niet goed welke kleur, want ik heb rood haar. En dan niet donkerrood haar, maar een beetje deze kleur:
http://www.artstudio23.com/stock/roodhaar.jpg

Dit ben ik trouwens niet (;, maar heeft iemand ideeën wat voor kleur ik zou kunnen doen?
Sorry voor de grote foto trouwens ;$
x

Ik heb 't met een pak verf gedaan van L’oreal =).
Dat is allemaal van bruin/licht bruin/ donker blond naar blond.
Dan zou je moeten kijken wat 't dichtste bij je eigen haarkleur komt =).
x

^^Ja, dat heb ik ook gedacht. Maar omdat ik licht rood haar heb weet ik niet of het mooi is om het aan de onderkant lichter te maken. Maar ik weet ook niet of donkerder mooi is! Wel bedankt trouwens (:
x

haha you’re welcome.
Zo’n pak is btw €16,- bij de kruidvat, & pas was er een aanbieding dat al 't verf van L’oreal 50% korting had, dusja haha ;p.

Misschien kun je je haren onder een beetje laat doorlopen tot kastanjebruin. dan krijg je een beetje dit effect:

Alleen dit is van kastanjebruin naar oranje, dus je moet even andersom denken :stuck_out_tongue_winking_eye:

Je kunt ook naar licht blond verven dan krijg je dit:

Alleen deze heeft wel een beetje kort haar, als je ongeveer tot net onder je borst hebt is denk ik kinhoogte en dan mooi later overlopen mooi

xx

Mag in het algemene haarverftopic.