Ombre dip dye loreal paris

Hallo,
Ik wil graag mijn haar dip dyen en wil daarvoor de loreal ombre verf gebruiken en ik heb kleur 2 nodig. En ik heb alle drogisterijen afgezocht maar kan nummer 2 niet vinden. Ze hebben alleen 1 en 3. Iemand een idee waar ik nummer 2 kan kopen??
Xx

Lijkt me niet nodig om hier een heel topic over aan te maken, met even google-en kom je ook al een heel eind.

hallo allemaal, het lijkt mij supper leuk om een blog te starten met vanalles erop,
nail art, diy, revieuws, en gewoon leuke berichten.
maar ik ga volgendjaar naar 2 gymnasium en ik zal het heel erg druk krijgen dus ik denk niet dat het me lukt omdat helemaal aleen te doen. daarom zoek ik iemand die dit samen met mij wilt doen :slightly_smiling_face:
ik zoek iemand ongeveer tussen de 12 en de 14 die het ook leuk lijkt om dit te doen
als je intresse hebt stuur dan een mailtje naar iemand962@gmail.com met je naam, leeftijd en "motivatie’ xx fien

haha inderdaad daarboven.

Maar ff bij het topic.
je kunt in Nederland alleen Nr 1 en Nr 3 kopen. dus als je echt Nr 2 wilt, moet je wachten totdat die in Nederlands komt of in Duitsland of een ander land kopen waar die wel is :slightly_smiling_face:

/