Oma wordt 70

Heehoi.
Aankomende vrijdag wordt mijn oma 70 jaar. Mooie leeftijd al zeg ik het zelf, maar wat zal ik voor haar kopen. Ik heb echt geen idee, want ik zie haar niet zo heel vaak omdat mijn opa&oma best ver weg wonen.
Ik wil wel iets speciaals, maar ook iets waar ze echt iets aan heeft.
Mijn opa&oma houden alleen niet zo erg van opstap gaan, reizen, dagjes weg etc…
Ik weet echt niks, en mijn oma weet zelf ook niks.
Hebben jullie leuke ideeën? Wat zouden jullie je oma geven? Of heb je haar een keer gegeven waar ze echt ontzettend blij mee was?
Brand maar los :grinning:

Ik had trouwens gekeken of er al een topic over was, maar daar stonden niet zulke interessante dingen in…

wat ik altijd een mooi kado vind op zo’n leeftijd is een fotocolage van de hele familie. dat hebben wij ook een keertej gedaan. dan had je een foto van al haar kinderen, van al haar kleinkinderen, een foto van speciale gelegenheden (bv trouwfeest) en dat heel mooi laten inkaderen. was echt heel mooi!

als je creatief bent zelf iets maken, mijn oma vind dat altijd heel leuk :stuck_out_tongue:.

Ik zou een foto van jezelf maken of laten maken en die in een mooie fotolijst doen :slightly_smiling_face:

Maar met foto’s hebben we pas gedaan toen mijn opa&oma 45 jaar getrouwd waren. Ze waren er echt super blij mee, maar om het na een half jaar nog een keer te doen vind ik niet erg origineel.

Toch bedankt voor de reacties (:
Nog meer?

upje

Geef haar zelf een manicure/pedicure, doe haar haar XD
geen idee. Ik heb geen oma’s of opa’s, dus beschouw dit maar als een up. (ook als sta je nu al helemaal boven XD)

Ja, ik denk dat ik maar iets doe van een verwen dagje. Dat ze gewoon helemaal lekker verzorgd wordt, gemasseerd en alles.
Ik hoop dat ze dat wel leuk vindt (:

Of een dagje uit met de hele familie is ook leuk!

een digitale fotolijst met allemaal foto’s van kinderen en kleinkinderen :slightly_smiling_face:

edit: ow, ik lees nu pas je latere reactie, haha :stuck_out_tongue:, beschouw dit dan maar als een upje :slightly_smiling_face:

fail.

Haha, nee een dagje uit lijkt me niks. Dat vind ik meer iets voor als ze 50 jaar getrouwd zijn ofzo ;p.

Ik heb nu een hele mooie ketting voor haar gekocht. En ik heb een bon gemaakt waarop staat dat ze een high-tea met mij mag doen op mijn kosten. :grinning:
Leuk idee?

Superleuk idee! :grinning: