Oma jarig

Mijn oma is zondag jarig en ik heb een tijdje geleden heel veel fimo en vilt van haar gekregen en ook een haaknaald en wol.
En om haar te bedanken daarvoor v
Wil ik als extratje iets maken van fimo of vilt ( of ik wil iets haken maar dat kan ik nog niet zo goed )
Maar ik zou echt niet weten wat, een ketting ofzo lijkt me niet echt iets voor een oma en misschien een sleutelhanger ofzo maar met wat eraan ??
Pleazz help me !!

Mm… ik zou eerder een ketting doen dan een sleutelhanger, like, een sleutelbos gebruikt ze toch niet…?

oorbelletjes!

Mijn oma is nog niet zo oud, 75 ze fietst nog heel vaak samen met mijn opa en ze hebben ook een camper dus sleutels hebben ze genoeg, maar met een ketting vind ik het zo moeilijk om iets te kiezen want wat is nou iets voor een oma ?
Ze is best chique enzo op verjaardagen heeft ze altijd een rok aan en dat soort dingen dus ik weet niet echt wat ik dan van fimo kan makn voor der :flushed:

ff googlen =D

http://img.2dehands.be/f/normal/60168540-fimo-sleutelhanger-daisy.jpg

Ehm. ik ga ff brainstormen.

Ketting, armband, beeldje, sleutelhanger, tassenhanger, oorbellen, boekenlegger(xd), broche, potje, ik weet echt niks.

Maar ik denk niet dat je oma heel kieskeurig is hoor! Ze is vast zoiezo al blij als ze iets krijgt van je, dan weet ze dat je er mee bezig bent en er blij mee bent! (:

Above, een broche is tog leuk?
Kan ze op d’r jasje doen of weetikveel XD

Of je maakt een beeldje ofzo, dan kan ze het toch neerzetten. Een ketting is wat moeilijker, misschien past het wel niet bij haar kleren. Maar ik denk dat ze het sowieso al heel leuk vindt als je iets voor haar maakt!

die is leuk (:

up voor jou :wink:

dubbelpost ;x

oma’s kennende zijn altijd trots op hun kleinkinderen,
en zijn blij met alles wat voor hen gemaakt is!
kijk even wat jij graag zou willen maken,
je geeft al aan dat haken niet goed gaat dus die valt af.
doe gewoon waar je zin in hebt,
en dan komt t goed!

Een beeldje is ook heel leuk maar ik heb de fimo van mijn oma gehad omdr ze het zelf niet meer kon doen vanwegen haar handen. En ze heeft dus al heel veel zelfgemaakte beeldjes maar ik kan ook een bloempotje kopen en dan daar wat leuks opdoen van fimo mijn oma houd ook heel erg van bloemen :wink:
Super bedankt voor alle tips tot nu toe ik ga er nog is goed over denken :relieved: