Om de paar dagen ongesteld.

Ik weet niet zo goed waar ik dit topic moest zetten, dus ik zet het hier maar even bij…
Het zit zo, ik heb al sinds dat ik ongesteld ben geworden, (10 jaar, bijna 6jaar nu) problemen met mijn menstruatie. De eerste paar jaar was het zeer onregelmatig. Van jaar 2 tot 5 ging het eigenlijk door de pil goed.
De laatste maanden heb ik veel tijd in het ziekenhuis rondgebracht ivm darmproblemen. Ik zit nu ook flink aan de laxeermiddelen.
Sindsdien heb ik eigenlijk ook veel last gehad van mijn baarmoeder, kword om de paar dagen gewoon ongesteld ongeveer 2 dagen lang met veel pijn. Mijn kinderarts schreef mij weer de pil voor. De eerste maand ging het goed maar de pijn was niet weg of zo. De tweede en de derde maand begon het gewoon weer opnieuw, ik bloedde weer om de paar dagen. Ik ben inmiddels na overleg met de kinderarts weer gestopt met de pil. En ik bloed gewoon weer verder, ik ben verder ook heel duizelig, moe en misselijk.
Herkent iemand dit of weet iemand een oplossing? Ik heb niet echt het gevoel dat de kinderarts me serieus neemt op een of andere manier… Daarom vraag ik het maar zo…

Misschien heb je niet een goede pil. Mijne was ook te licht en was hierdoor 8 weken ongesteld. De ene dag leek het weer over en de volgende keer begon het weer. Nu heb ik een zwaardere pil en het probleem is voorbij.

Beste is dus langs je huisarts gaan of de gynaecoloog.

Ik heb geen ervaring met de pil, vreemde menstruatie klachten, maar misschien doordat je zoveel ongesteld bent, en dus ook veel bloed verliest, je eetgewoontes aanpassen en meer ijzer eten, ik denk dat een deel van je moe en duizeligheid daar vandaan komt.

Ik zou maar eens een keer bij de huisarts langsgaan.

^ Dat klopt inderdaad ook, dat is een goed punt. Goed water drinken en zorgen dat je ijzer binnenkrijgt.

Het komt niet door de pil, ik heb een jaar zonder gedaan. En een maand voordat ik begon met de pil kreeg ik de klachten… Daarom moest ik er weer mee beginnen. Ik kreeg wel een lichte pil, misschien zal een zwaardere helpen…
Word er echt naar van -,—

^ Ik had ook enorme onregelmatigheid. Toen ik een andere pil kreeg van een andere fabrikant ging het mis. Het is even uitproberen met dit soort dingen.

Ik weet het, dit is mn 3e soort pil al… Van de andere kwam ik gewoon 20 kilo aan, terwijl ik niet eens anders at, heb dat er nog steeds niet af :confused:

Dit is mijn 5e :wink: Huisarts dus.

Hahaha, ja. Ik zit nog onder behandeling van de kinderarts. Ze wou dat ik wachtte tot ik terug was van mn vakantie. Heb niet echt zin om de hele vakantie met tampons te lopen pff. De huisarts ziet mij liever helemaal geen pillen enz nemen, het is niet anders. Misschien na de vakantie maar is een een afspraak maken bij de gynaecoloog.