om de 5 a 10 min. plassen

hee allemaal,
ik heb sinds gister dan ik super vaak naar de wc moet, het wordt ook alleen maar erger. gister maakte ik er nog grappen over , maar het begint nu vervelend te worden. wanneer ik naar de wc geweest ben, sta ik op, loop weg. en voel het 2 min. daarna alweer aankomen, hoge druk wanneer ik fiets of loop. het doet ook zeer wanneer ik plas, en als ik voorover zit steekt/prikt het heel erg. wat kan dit zijn?! als ik plas zijn het ook maar kleine beetjes. het is niet zo dat ik het gevoel heb dat ik naar de wc moet rennen om optijd te zijn, ik voel alleen dat mn spier erg aangespannen is…

Blaasonsteking…

Misschien een blaasontsteking? Ik zou even naar de dokter gaan.

Blaasontsteking is het denk ik, ik heb het ook gehad en had precies het zelfde probleem zoals jij het verteld, dus even naar de dokter.

Ja blaasontsteking.
Veel drinken is wat je nu kunt doen en als je naar de dokter gaat, krijg je een kuurtje en dan is het zo over.

Als je met een potje naar de dokter gaat krijg je het binnen de minuut te weten of je inderdaad een blaasontsteking hebt en kan je waarschijnlijk al direct beginnen met antibiotica :slightly_smiling_face:

Ja ik denk ook blaasontsteking. Ff naar de dokter gaan.

Dokter.

vanmorgen was het zelfs nog erger, heb slecht geslapen, en toen ik naar de wc ging zat er bloed bij… terwijl ik nog niet ongesteld moet worden! ben het altijd erg regelmatig dus aar kan het niet aan liggen…

ja merkte gister ook al op dat het donkere plas was… mn moeder sprak ik gister kort, en deed er weinig op. dus bel haar nu als eerst :wink:

Naar de huisarts. Als je te lang met een blaasontsteking blijft lopen kan die naar boven kruipen en geloof me, dat wil je niet.

O jeez, dat wil je echt niet. Ik heb er een week mee in het ziekenhuis gelegen (nierbekkenontsteking) en ik had echt dagenlang het gevoel dat ik dood ging. Het deed zo veel pijn en ik voelde me zo ontzettend ziek… De hele dag kotsen en 40 graden koorts, pfff.
Ga er snel mee naar de huisarts!!

je kan beter naar de dokter gaan
je hebt blaasontsteking daar moet je niet lang me wachten anders krijg je het aan je bekken Nierbekkenontsteking

ik ben naar de dokter geweest, en heb idd blaasontsteking. moet nu de hele week capsules slikken. daarna opnieuw naar de dokter :wink: thankssss

Beterschap!