Olympische Spelen 2012

Aangezien vanavond de openings ceremonie is leek het me wel leuk om hier een topic over te openen. Zijn er nog mensen hier die speciaal naar iets van de Spelen gaan kijken of ga je er zelfs naar toe, laat het hier weten (:

ik ga er denk wel naar kijken. Ik ben trouwens benieuwd of er echt een aanslag op de bigben komt tijdens de olympische spelen. Omdat iedereen het er over heeft.

Mijn moeder is diehard Olympische Spelen fan, dus ach, ik kijk wel mee. :’)

Leuk topic! Ik ga vooral naar turnen kijken. (: En de opening natuurlijk. O, en de afsluiting omdat Ed (Sheeran) daar gaat optreden volgens heel veel mensen hehe. :grinning:

Ik ben ook benieuwd! Ga zeker naar de opening kijken :grinning:

Dat was al best een tijd geleden. Toen het net bekend was dat het in Londen zou zijn, vorig jaar ook nog een hele discussie erover. Allemaal onzin.

Ga er dinsdag heen :slightly_smiling_face: duimen dat de big ben blijft staan jongens, duimen! :wink:

:grinning_face_with_smiling_eyes: Ik duim!
Veel plezier daar :slightly_smiling_face:. (En de rest die gaat!)

@Loeske91 veel plezier! en hij blijft gewoon staan natuurlijk :wink:

Ik ga zometeen naar de opening kijken en natuurlijk ook naar de afsluiting :slightly_smiling_face: en voor de rest vooral naar het zwemmen (alle onderdelen) aangezien ik dat jarenlang heb gedaan.

Ik ga naar de spelen kijken. Vind niet specifiek een sport heel erg leuk… maar de spelen zijn toch altijd wel speciaal om te zien. Het leukste vind ik denk ik toch zwemmen. Oh Hockey lijkt me ook wel leuk om te zien! :slightly_smiling_face:

Op welke zender komt de openingsceremonie?

Ik ga vooral voor het vrouwen/mannenvoetbal kijken!

Nederland 1.

Ik kijk hem ook. Maar eigenlijk meer omdat ik hoop dat er nog wat leuke acteurs/muzikanten komen :’)

Edit: verder ga ik sowieso paardensport kijken en misschien nog zwemmen of voetbal.

Hockey en zwemmen vind ik het leukst om te kijken, daarnaast ben ik heel benieuwd naar het Turnen, wat onze ebke er vanaf brengt. Ik vind de sfeer er omheen wel heel fijn. En de opening vind ik speciaal maar heel langdradig, ik hoop op wat leuke artiesten (:

Is het serieus zo dat Daniel Craig het vuur aan gaat steken of doen ze maar alsof? :’)

wat een werk zit er in die openingsceremonie zeg poeh !

^Ja echt heaj! En veel geld ook…

Wat een geld moet dit allemaal kosten…

ja ze hadden een bedrag genoemd, maar het was wel erg veel ja !
dit hele sport evenement kost zo ongelofelijk veel he !