Olie voor haar laten groeien

Ik ben paar dagen geleden naar de kapper geweest. Ik heb er een heel stuk af want ik heb het gedoneerd, het is nu tot op m’n schouders. Maar ik vind het écht verschrikkelijk! Nu heb ik een paar filmpjes gekeken op youtube over hoe je je haar sneller kan laten groeien en toen zag ik in de reacties een paar meisjes praten over ‘castor oil’ en dat ze dat 2 keer per week in hun haar smeren als een haarmasker en het haar daardoor sneller groeit bij hun. Nu vroeg ik me af of iemand dat hier gebruikt of weet wat dat is en waar ik het kan halen?
Alvast bedankt!

Argan olie kan je ook gebruiken, alhoewel dat wel duurder is.
Zogenoemde ‘wonderolie’ helpt ook, je kan die kopen in de etos. Die heb ik gebruikt en het werkt goed!

Ik heb het geprobeerd voor mijn wimpers maar ik heb niet het gevoel dat het echt werkt (het verzorgt wel). Ik heb het ook 1 x in mijn haar gedaan maar dat doe ik nooit meer. Ik had het ongeveer een kwartier in laten trekken, daarna ben ik gaan douchen en toen ik mijn haar föhnde was het super vettig alsof ik het niet gewassen had (en ik douche best lang haha).

mag in het ik wil langer haar-topic