Olie in haar

Hoi hoi

Door die KOU de laatste tijd is mijn haar echt NIET NORMAAL droog en stug en onhandelbaar geworden. Ik ga nu echt liters water naar binnen werken elke dag, maar ik wil ook even een dagje wat olie in laten werken op mijn haar, om te proberen.

Ik heb rondgegoogled naar verschillende oliën etc. etc. maar ik kwam niks tegen waar alles echt goed met elkaar werd vergeleken en wat beter is.

Dus nu zijn mijn opties:
[b]

• Olijfolie
    • Kokosolie
    • Amandelolie
    • Alma olie
    • Jojoba olie
      [/b]

DUS ik dacht dat ik ga hier naar ervaringen met deze oliën vragen. c:
En ik denk dat ik kokosolie en olijfolie sowieso ga uitproberen, aangezien we dat al in huis hebben. Maar ik was vooral benieuwd naar amandelolie!

Ik zoek geen wonderwerkingen als sneller haargroei oid. Ik wil gewoon dat mijn haar glanzender, gehydrateerder en “makkelijker” wordt.

Thanksyouuu♥

Kokosolie, dat werkt echt goed. Maar zelf gebruik ik altijd het hairrepair masker van van Aussie. Die werkt ook super goed!

^ Dat wilde ik ook gaan zeggen :")

Kokosolie ja! Veel andere soorten olie schijnen niet zo goed te zijn voor je haar (kunnen je haarzakjes verstoppen).

Van kokosolie hoor ik alleen maar positieve dingen!

Ik wil het zelf ook uitproberen, maar ik welke supermarkt kun je kokosolie kopen, iemand?

Ik zag het bij De tuinen staan ^

Chill, die zit wel in de stad waar ik woon, thanks!

Ik gebruik nu een paar weken kokosolie(vet) voor mn haar.
Beste middel ever!!!

Ik gebruik wel eens olijfolie. Dat werkt ook wel, maar na een dag of 2/3 is het er meestal al weer uit. ;}

Ik heb NU kokosolie in mijn haar en in de puntjes olijfolie. Ga het er wss tot een uur of twee in laten want daarna moet ik ergens heen, haha.

Ik heb Amla Olie xD
Gebruik het al 2 jaar.Me haar ziet er glanzend uit en het voelt zo zacht.
Het helpt ook tegen haaruitval.Na een paar x zul je merken dat je haar wat dikkerder is.

Ik hou zo van olie voor mijn haar :slightly_smiling_face: Tegenwoordig doe ik echt elke dag een beetje door m’n haar en af en toe een volledige hot oil treatment. Ik heb tot nu toe al olijfolie, jojobaolie (met amandel) en kokosolie gebruikt.

Welke werkt het beste vind je?

Ik ben ook benieuwd naar Amla olie! Heel veel mensen die ik ken gebruiken dat wel eens. Toch maar een flesje halen bij de toko.

kokos olie werkt het best, dit is een van de weinige oliën die in de haarschacht kan binnendringen en dus van binnenin voeden. De andere oliën leggen een laagje om je haar heen, zodat het vocht er niet meer uit kan. Olijfolie vind ik zelf niet zo goed, veel te vet en krijg je er moeilijk uitgewassen. Jojoba olie is beter, heeft ook dubbel zoveel vitamine e dan olijfolie, en je kan er ook je hoofdhuid mee insmeren want van jojoba wordt je haar minder snel vet! Plus het maakt je haar ook suuper glanzend. Amandelolie heb ik geen ervaring mee, maar je kan altijd ook nog argan olie gebruiken, ik geloof dat deze ook in de haarschacht binnendringt, en deze zit vol met mineralen, vitaminen en vetzuren enzo. Is ook wel de duurste olie uit 't rijtje.
in amla zit btw minerale olie, maar je hebt er ook zonder, dacht ik.

kokosolie ftw. toen ik bij de tuinen kwam om kokosolie te kopen, zei de verkoopster daar dat ik beter een speciaal masker met kokosolie kon pakken dan pure kokosolie. dat heb ik toen ook maar gedaan aangezien die goedkoper was. ik weet niet of dit minder effect heeft dan pure kokosolie. maar iig, kokosolie is echt een aanrader!

kokosolie!
http://www.beautygloss.nl…ade-kokosolie-haarmasker/
kokosolie & olijfolie kan ook!
http://www.beautygloss.nl…kos-olijfolie-haarmasker/

Ik gebruik olijfolie voordat ik ga douchen.
Dat laat ik dan ongeveer een uur intrekken en dan was ik mijn haar. Het helpt heel goed, mijn haar is dan een stuk minder droog en pluizig.
Kokosolie schijnt overigens het beste te werken, maar daar heb ik geen ervaring mee.

Ik gebruik elke dag een paar druppeltjes babyolie. Dit zorgt er echt voor dat mijn haar niet meer gaat pluizen en de puntjes minder droog worden. Echt een aanrader.

Je kunt ook gewoon anti pluis kopen toch?

kokosolie/vet klinkt wel goed, maar wordt je haar er ook echt merkbaar dikker en voller van? want dat moet ik nou juist weer níet hebben!