Oldskool trui H&M

Hoi!

Ik was laatste in de H&M en daar zag ik een geweldige trui.
Het was zo’n beetje jaren 60 trui die heel groot aan de bovenkant is, maar wat strakker aan de onderkant.
Ze hebben een zwartgrijze met Hello Kitty erop en een grijze met Mickey en Minnie Mouse (en ook zonder opdruk in allerlei kleuren). Ik vind de grijze erg leuk, maar ze hebben mijn maat (34) niet meer hier :frowning_face: Iemand enig idee waar ik hem nog kan vinden? Zie hem niet in de webshop staan.

Thanks!

In Arnhem, ik had em laatst ook maar hij valt echt huge, over je knieen huge. :c

Heb hem gepast ( in Den Haag) en hij valt idd heel groot!

Ja klopt! Daarom wil ik hem ook graag in maat 34 (is normaal te klein voor mij). Hij stond hier op een pop met een lang shirtje eronder (ja nog langer dan de trui zelf hahaha) en dat stond zo leuk! Dat shirtje heb ik wel gekocht, voor een feestje en toen ik later besloot de trui ook te kopen was ie dus weg helaas…

Ik had ook een maat kleiner gepast alleen toen zaten de mouwen heel strak ( die zijn 3 kwart ofzo) en ja, raar. Maar je kan altijd proberen te passen, ze zullen ze wel hebben in alle winkels waar ze divided verkopen.

heb je een plaatje ervan? dan kan ik een keer kijken of ik 'm in de winkel zie hangen (:

Oke thanks, denk dat inderdaad de beste optie is.
Foto kan ik helaas ook niet vinden :s

in denhaag hebben ze m wel geloof ik. althans, mn zus heeft die van hello kitty in maatje 34 gekocht van t weekend.

ik heb ook een trui met mickey en minny mouse gepast, maar die was niet oversized!