Oksels

Helloo iedereen.
ik begon mijn oksels te doen met de epilady, maar nu scheer ik mijn oksels.
maar mijn oksels blijven donker!!
ze worden niet lichter, zo lijkt het dat ik gwn haar daar heb?
ik snap het niet.

tips?

Bedoel die waas van stoppeltjes?
Want volgens mij blijf die altijd houden.

als je ze harst zijn ze weg, ga ik vanuit. Of is die epilady een harser? :’)

Ikzelf heb amper okselhaar, dus over een donkere waas denk ik alleen aan de plek waar haar groeit en dus donker blijft door het verwijderen van de haartjes.
En ieder mens ziet het verschil tussen geschoren en ongeschoren oksels, geen zorgen.

harsen o god nee :stuck_out_tongue: Ik deed het een paar dagen geleden, verschrikkelijk… Mijn benen heb ik geen moeite mee. Maar mijn oksels… Je blijft die “waas” ook gewoon houden na het harsen…

Ik weet het niet, ik lees mee :stuck_out_tongue:

Zijn het niet de haartjes die onder de huid zitten?

je hebt zo van dat speciaal spul, net als kauwgum maar dan plakt het veeeeel meer en het is ook groter. Geen idee hoe dat heet, maar zo’n kauwgum ding plak je gewoon onder je oksel en strek je het meteen weer van je huid af. Het doet maar heeeel even pijn, daarna gaat het weet over, en dan komen je haartjes ongeveer binnen twee weken pas terug. (bij mij dan)

-

@Itzsobeautifull: je bedoelt een harsstrip denk ik? (:

mijn oksel werd paars door het harsen… nee dat nooit meer :’)

Zelfs bij het harsen blijft er bij mij een donker waasje achter, dat heb ik ook bij mijn benen. Het komt waarshcijnlijk omdat ik lichtgetint ben.
Maar bij andere meisjes is er na het harsen geen donker waasje meer, is per persoon verschillend.

ik heb dat niet maar ik heb wel allemaal lijntjes na het scheren
en ik hars niet xd

hihi ja!

Ik heb dat ook altijd. Geen idee wat je er aan kunt doen. Upje dus!

Ik blijf idd ook een zwarte waas houden van piepkleine stoppeltjes…

Maar ik epileer het echt nooit. Alleen scheren, en daar wordt mijn huid al rood van.

Ik scheer ze gewoon en het blijft ook zo zwartjes. Maar ik maak me er geen zorgen over (:

Je oksels scrubben helpt daartegen. Bij mij in iedergeval.

Daar kunnen mijn oksels in ieder geval niet tegen, dan heb ik daarna gelijk het gevoel alsof ze er bijna af vallen.

Bij mij helpt epileren wel. Alleen het was zo pijnlijk. Ik kon wel janken. :’) Ik durf het nu ook niet meer en hou het maar bij scheren. :’)

een vriendin van mij heeft daar ook heel erg last van, ze scheert zich ongeveer om de dag en blijft en het blijft donker en daarbij krijgt ze ook nog geïrriteerde oksels met allemaal rode bultjes.

Maar zij heeft er dus ook heel erg last van, dus zie dit maar als een upje. (: