oksels

ik scheer mijn oksels met een scheermesje maar daarna is al het haar nog niet weg en ik krijg altijd van die kleine bobbeltjes ik vind dat echt irritant weet iemand hoe ik dat kan voorkome die bobbeltjes???

geen idee.
ik heb het ook

dat heb ik ook, geen idee wat k er tegen moet doen =P
doelloos bericht, upje voor jou

haha gelukkig ben ik niet de enige!!!

ja hier zelfde… ik wil in de herfst met ilp soort van laserding late weghale

Gebruik je een deo met veel parfum? Als ik dat doe direct na het scheren heb ik er ook last van.

Scheer je 1 kant op?
Want je okselhaartjes groeien allemaal verschillende kanten op. Dus alle kanten opscheren en daarna je oksels met rust laten.
Scheer voordat je gaat slapen ofzo.

dan moet je scheergel voor een gevoelige huid nemen!

nee :no_good_woman:

Scrubben is het toverwoord. En inderdaad verschillende kanten opsmeren, scheerschuim voor gevoelige huid nemen en regelmatig een nieuw mesje. Vettige bodylotion is ook handig, maar dat kan je dus beter 's avonds doen. En niet meteen deo.

tis het allemaal net nie scheermesje is speciaal voor me oksels en word regelmatig vervangen scrubbe wel is geprobeert helpt geen bal
alle kante op gescheerd ja is dna wle glad maar nie voor lange en heb geen mooie oksels dan ook door die bultjes…
nachtcreme voor me gezicht smeer ik eropXD
speciaale deo na het scheren en toch wacht ik zeker een uur voor opbrengst

bah!

en harsen doe ik nooit meer me benen en bikinilijk enzo gaat prima en pijnloos(bijna pijnloos) maar me oksels lijke wel brand wonde en haartjes ginge slecht mee maar da licht echt aaan mijn huid daar enzo