Iedere keer als ik m’n oksels scheer blijf ik toch nog kleine stoppeltjes zien, het liefst wil ik gewoon helemaal gladde en mooie oksels. Is er een manier dat je die stoppeltjes weg krijgt met scheren of hebben jullie dit probleem ook?
Tegen de haargroei in scheren helpt bij mij.
Dat doe ik ook, maar mag eigenlijk niet toch? Krijg je ingegroeide haartjes van had ik gehoord
Epilady
Of veet ontharingscrème? Werkt dat spul?
Heb precies tzelfde probleem
Als ik hars of epileer zie je nog waar de haar heeft gezeten, een soort schaduw ofzo? Alsof er dus nog wel een piepklein haartje zit. Ontharingscrème werkt daar ook niet voor.
Maar we zijn ook maar mensen en geen barbies hè.
Nee we zijn geen barbies maar vind het wel irritant dat je nog stoppeltjes kunt zien, durf ook niet m’n armen omhoog te doen als ik een mouwloos truitje of een bikini aan heb.
Oh nee ik vind het ook niet stom dat je daar misschien onzeker over bent hoor! Ik probeer het alleen voor mezelf altijd te rationaliseren omdat ik zelf ook elke keer als ik m’n oksels scheer sta te balen dat het er lelijk uit ziet. Dan zeg ik weer 10x tegen mezelf dat het niemand opvalt. (En de keer daarna sta ik weer net zo hard te balen)
iedere ochtend scheren?
hoezo iedere ochtend?
ik scheer ook elke ochtend mijn oksels… maar je blijft het zien!
Is je okselhaar donker? Want dan heb je gewoon een beetje pech met scheren, dan blijf je altijd een schaduw zien, omdat de aanzet van het haartje net onder de huid zit en je huid natuurlijk best wel dun is onder je oksel. Je kunt het ook epileren of harsen.
Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg ze niet goed weg, mijn haar (overal) groeit snel en mijn huid is daar erg gevoelig, waardoor ik extreem pijnlijke uitslag kreeg van ontharingscrème en ik niet elke dag kan scheren, doordat ik 24 uur geen deo op kan doen. !@@#$%^
Ik heb het ook. Upje
Ik heb het ook op mijn benen. Echt balen, maar je moet het inderdaad gewoon rationaliseren. Ik heb elke manier van ontharen geprobeerd en je blijft het zien. Ik zat me eraan te ergeren tot mijn vriend zei dat het hem niet eens opviel tot ik het erover had.
Ik heb blond haar maar m’n okselhaar is donker, ja je blijft het zien, op m’n benen dan weer niet, maar de haartjes daar beneden dan weer wel, blijf je ook zien, maarja dat ziet toch (bijna) niemand *bloos*
geen stoppels