Oksels pijn na epileren

Nou, ik zit dus met een probleempje dat mijn oksels vooral pijn doen na het epileren.
Tijdens natuurlijk ook wel, maar dat is gewoon even doorbijten.
Alleen daarna voel ik ze ook nog, dan denk ik; laat ik er wat bodylotion op doen.
Maar dat prikt echt zo erg, niet normaal :expressionless:
Heeft iemand hier miscchien een tip voor om dit te voorkomen?

Ik gebruik altijd van dat baby talkpoeder voordat ik ga scheren en ik gebruik soms deo voor de gevoelige huid, zonder alcohol en zonder aluminium (Sanex)
Maar ik heb ook nog wel last van gevoelige oksels, upje

Je EPILEERT je oksels :flushed:

JIJ KOMT UIT DEVENTER!

Je moet je oksels ook niet epileren. Dat vinden ze niet leuk. Scheren is beter.

Geen bodylotion opsmeren. :slightly_smiling_face:

Dan zal ik dat eens gaan proberen, maar het is dus wel normaal. Want ik dacht al; straks doe ik iets verkeerds ofzo :’)

Je oksels EPILEREN o.O dat snap ik niet…

duurt dat niet een paar jaar ofzoo. O.o

Ik doe dat ook, en heb zelfs GEEN pijn :slightly_smiling_face: Mijn benen daarintegen wel als ik ze epileer…

Ik bedoel ook niet met een pincet hé, maar met zo’n apparaat.

Die talkpoeder gebruik ik trouwens vooral voor het zweet tegen te gaan, dat het soepel gaat zegmaar, net als ik net gedoucht heb is het een beetje vochtig en in de zomer ook =S
Maar volgens mij is het ook voor geïrriteerde huid.
Nu heb ik dan ook geen last van pijnlijke oksels maar wel toen ik deo gebruikte waar alcohol in zat en niet voor de gevoelige huid was.
Aluminium gebruik ik trouwens liever niet in me deo want ik scheer me oksels elke dag en oksels scheren+ iets van aluminium= kans op borstkanker

Ik heb helaas wel pijn bij het epileren haha maar minder dan de 1e keer! Bij mijn benen die doen wel vertyft veel pijn. Vooral dijbenen.

ik heb ook zo’'n apparaat dat ze die haartjes onder je oksel 1 voor 1 uittrekken en dan gaat er iets kouds overheen alleen bij mij begint het te bloeden is dat eigg wel normaal ? :expressionless:

als je klaar ben met epileren kan je er het beste talkpoeder/babypoeder op doen. dan zou je geen pijn moeten hebben.

ik smeer af en toe na mijn oksels te epileren wat nivea creme of ik leg er even een koude washand tegen aan, dat vermindert de pijn al een stuk! En naarmate je het vaker doet, wordt het minder hoor :wink: