Hey meiden
Ik scheer mn oksels altijd, maar je ziet altijd een donkere plek zeg maar, die huid is donkerder, durf ook geen shirtjes zonder mouw aan te doen omdat ik me ervoor schaam, het lijkt net of ik me niet geschoren heb. Heb South Beach Skin Solutions geprobeerd maar dat hielp niet, en citroensap is mn huid te gevoelig voor.
Weet iemand anders misschien een creme ofzo die wel helpt?
Alvast bedankt!
Dan kun je het elke dag gaan bleken, want die haartjes groeien gewoon snel verder.
Is het direct na het scheren al zwart??
anders dan kun je het beter vaker scheren.
Gewoon ontharen. Dan gaat dat donkere ook weg.
De donkere huid komt waarschijnlijk doordat je donkere haarzakjes hebt. Die kan je niet zomaar weghalen… dus bleken of iets dergelijks helpt niet.
Het is heel normaal dat je huid daar donker is. Ik denk ook niet dat iemand daar iets over zegt. Waarom zou jij je huid bleken omdat anderen (onterecht!) misschien denken dat jij je niet scheert.
Er is nu ook een Dove reclame voor “mooie oksels”. Sinds wanneer moeten je oksels mooi zijn?! :'D Dacht dat Dove juist voor natural beauty was maar sinds kort moet dus echt alles perfect zijn.
Ja, weet ik… maar het ligt daar niet aan, als ik mn oksel scheer… voelen ze helemaal glad alleen je ziet die donkere huid… ik laser mn oksels, die vrouw zei dat het pigment is.
epileren / epilator.
doet eerst wel even pijn maar daar kom je wel over na een tijdje, net als bij je wenkbrauwen.
aan pigment kan je weinig doen (van wat ik weet)
behalve als je huidproblemen hebt en je een recept van de dokter krijgt met hormoon-zalf. maar dat is ook voorgoed en niet goed voor je + krijg je niet mee
Foundation op smeren? :’) Maja als je dan gaat zweten heb je een probleem, maar ik kan niet echt iets anders bedenken xD
En okee, het is niet nodig dat jij je daarvoor schaamt, want fuck it wat andere denken, maar helaas zet je je niet zomaar over een schaamtegevoel heen…
Gewoon niet teveel met je oksels omhoog gaan staan :’) Het valt andere mensen wss ook veel minder op dan jij zelf denkt.
Dat valt heus niet op voor andere. En je loopt ook niet constant met je armen omhoog ofzo :’)
Ik heb ook altijd nog zo’n donkere plek, vet irritant
Ik heb ook altijd een donkere plek, niemand die er iets van zegt heel veel mensen hebben het.
Ik zou je oksels ontharen met een epilator of met wax. Dan heb je dat probleem niet.
Als je er veel geld voor over hebt kun je IPL-ontharen proberen anders
Als je vragen hebt stel maar, ik heb ervaring ermee!
Epileren of harsen
euh nee …
Epileren of harsen en niet gaan scheren.
Door het scheren is mijn huid onder mijn oksels ook wat donkerder geworden.
Je moet het harsen.
Niet overdrijven. Iedereen heeft dat bijna. Probeer het eens met ander scheerschuim of een scherper mesje, maar als het gewoon glad is, is t niet anders. Tis gewoon de kleur van de piepkleine stoppeltjes die in je huid zitten…
Of je moet jezelf pijnigen en harsen ja, maar waar gaat t over…
Bleken 0__0, wist niet eens dat dat kon … Ik zou het gewoon laten.