Okselhaar.

Zijn er meer meiden hier die dit hebben? Ik ben 19 jaar en ik heb geen okselhaar. Schaamhaar downunder kreeg ik wel op normale leeftijd (11 jaar?) en sinds mijn 12e ben ik ongesteld. Ohja, een paar weken terug zag ik één haartje uit mijn oksel steken. :’) Niet dat ik het erg vind als ik het niet krijg hoor! Maar ik vind het wel apart

Naja, jij bent gewoon wat later dan andere meiden.
Niks om je voor te schamen.

Iedereen krijgt eerder of later iets van deze dingen. Dat jij later bent betekend helemaal niks. Ik zou graag met je willen ruilen hoor… dat haar constant scheren is zoooo irritant

Wow lekker, dat wil ik ook wel! Helaas heb ik wel daar haar zitten.

Lijkt me heerlijk om geen okselhaar te hebben haha.

Apart, maar niks om je zorgen over te maken denk ik. Het is niet zo dat je lijf niet gezond is zonder de groei van okselhaar :wink:

Ik wil nergens zichtbaar haar, behalve mijn wenkbrauwen en hoofdhaar natuurlijk

Lucky bastard!

Nee, helaas geen “last” van. Maar das toch fijn! Hoef je 1 ding minder bij te houden :cold_sweat:

Wees blij. Ik kreeg het als 1e van de klas (groep 6/7), de hele klas: doe je armen eens omhoog enz. T_T.

Ik heb ook geen okselhaar.
wellicht 10 haren bij mijn rechter oksel en links helemaal niks.
Hoezeee

Ik ken ook 2 mensen die dat niet hebben! Super toch! Zou er zelf heeeeeeel erg blij mee zijn. Heeft volgens mij ook niet ermee te maken dat jij daar ‘later’ mee bent. Als je het nu nog steeds niet hebt zal je het denk ik ook niet meer krijgen.

Wel vreemd inderdaad maar suuuper chil.

Ben stiekem best wel jaloers, hihihi.

Zo heb ik ook een vriendin, je zal waarschijnlijk ook nooit okselhaar krijgen.
Handig toch?

Ik ken een jongen die dat heeft! Maar hij heeft ook geen wimpers en haar op zijn benen. Die heeft een of ander iets, hij heeft ook kale plekken op zijn hoofd.

Ik weet niet, afgezien van zijn hoofdhaar en wimpers lijkt het me als meisje zijnde wel fijn. Maar voor een jongen denk ik dat het toch iets minder prettig is…

JALOERS!!!

Heerlijk lijkt me dat.
Maar ik snap het wel, als je het echt niet vertrouwd kun je altijd nog naar de dokter gaan. Die kan je er ongetwijfeld meer over vertellen als wij met z’n allen :slightly_smiling_face: