Okjmhn bv

Hlikjhn

Je kan niet blijven liegen tegen je ouders dus je zal het toch moeten vertellen.
En helaas hebben je ouders het voor het zeggen want je bent pas 13.

Gewoon vertellen. Ze komen er toch uiteindelijk achter.
Snap heel goed dat je vader boos was, je bent maar 13 jaar.

Precies zelfde meegemaakt, ik heb destijds mijn relatie op die leeftijd nog 3 jaar lang verborgen weten te houden.
toen ik 18 werd heb ik alles opgebiecht. Achteraf was het het allemaal niet waard en had ik veel beter eerder kunnen toegeven. maakt alles veel makkelijker. je ouders zullen het eerst niet leuk vinden maar ze meoten accepteren dat je ook wat ouder wordt

Heb mijn huidige relatie de eerste 7 maanden geheim gehouden, om een paar redenen. Ik moet zeggen dat ik gewoon wou dat ik het eerder heb verteld, want nu ik terugkijk snap ik ook niet zo waarom ik er zo moeilijk over deed

Ik de mijne 1 jaar, met een verschrikkelijk afloop, neem mijn advies aan en hou het niet geheim. Beter geen relatie dan een stiekeme relatie.

Maar was het heel erg dan?

Je moet het echt vertellen, verbergen zal je heus goed afgaan voor een tijdje maar geloof me je zakt een keer door de mand. Je kan het beste het eerst met je moeder praten die zou het waarschijnlijk meer begrijpen dan je vader. Leg uit hoe je je erover voelt en dat je bang bent voor de reactie voor je vader.

Als je moeder het weet kan zij misschien ook met je vader praten.