Oki nvm xD

Oki nvm xD
wat een mentaliteit

Ts, ik gaf een serieus antwoord mewh.

hoe oud ben je 11?

Iedereen kan speculeren over mogelijke oorzaken van haar vraag, maar het is niet aan ons om daarover te oordelen. Ja de meeste mensen zullen het een zieke gedachte vinden, betekent niet dat we gemeen moeten reageren. Ik rechtvaardig haar wil om expres in het ziekenhuis te belanden niet, maar er moet wel iets heel ergs aan de hand zijn waardoor zij hier zelfs aan dénkt.

voor topicstarter: zoek alsjeblieft hulp bij iemand die je vertrouwt. en blijf niet met deze dingen zitten!

Ja, het is sowieso belachelijk.

TS is kinderachtig

opzich is het best leuk
je krijgt gewoon eten en drinken
beetje jammer dat ze hier geen wifi hebben in de kamers, alleen beneden

Is het een grap dat je hier zo nuchter over doet ofzo? :") Als je dit echt wilt doen kan je misschien eerder naar jezelf laten kijken in het ziekenhuis, en dat bedoel ik niet gemeen.

omg :"""")

serieus? moest het een grap voorstellen of iets?

Ik vond die seks reden nog best normaal, haar vriend ligt in het ziekenhuis en ze wil gewoon lekker bij hem liggen 's nachts maar ja ze kan s nachts niet naar zijn kamer dat mag niet dus wil ze het op deze manier doen.

Ik ben het wel eens met fallingdown though.

zoek hulp.

Ik speculeer over de oorzaak wanneer ik dat wil :’’’)
Wanneer je zon dom topic aanmaakt kan je reacties verwachten. Ik vind het ook gewoon respectloos dat je het ziekenhuis in probeert te komen terwijl iedereen daar eruit wil en beter wil worden.

huh

^Nou sorry hoor, ik studeer psychologie en psychologen worden tegenwoordig niet meer serieus genomen door gevallen als TS. Iemand hoeft zich maar een beetje aandachtsgeil te gedragen en het is meteen al: 'Och arm schepseltje, zoek hulp". Beetje kostbare tijd verspillen.

dan moet je wel even het feit dat je daar voor een (vaak pijnlijke) reden ligt wegdenken hoor :’)
Maar hallo, je drukt op een knopje en een minuut later staat er iemand naast je bed om te vragen wat je nodig hebt

Maar het ziekenhuis eten is echt niet lekker :frowning_face:

Ah bah smerige bende! Dat vind ik juist het grootste nadeel van het ziekenhuis hahah

hm ja dat weet ik dan weer niet want ik lag er omdat mn amandelen verwijderd waren en ik moest het doen met ijswater, perenijsjes en vla :’)

maar tegen over mij lag een super sexy dude en ja dat maakt alles beter :"D

mwah ik vond t qua hygiene best meevallen