Okergele Maillot H&M.

Hee allemaal,

Ik heb dus deze maillot gekocht maar ik weet niet hoe ik hem moet combineren! En wat voor soort shoenen?

xxx.

(klik op deze om het plaatje te zien.)

Leuk! Ik heb ook een gele. Ik denk gewoon met iets zwarts,bruins of groens (donker)? De rest een beetje rustig houden en er een mooie tas of iets bij doen =)

blauw&wit kan ook

Waauw, die vind ik mooi :3
Met donkerblauw/bruin/donkerrood lijkt me dat mooi.

I love okergeel !! :wink:
ik zou er iets donkerbruin op dragen en van shoenen mss oxford heels of pumps?
:slightly_smiling_face:

Oh ik zag laatst een meisje op het station met een okergele panty. Ze droeg er een grijs rokje bij en van die grijze afzak enkelschoentjes. Zag er heel erg mooi uit.

grijs jurkje en enkellaarsjes? (:
of donkerblauw, of zwart.

met donker bruinen en dan een blauw blazer

Oversized grijze trui, met laarsjes.

Een zwart blousejurkje met een zwart leren jasje erover met studs en broques/vans?

Perfect.

uhmm bruine oversized trui??
of iets met blauw

Hmm heerlijke kleur, ik combineer hem met grijs, zeegroen of donkerpaars en gouden accesoires maar zilver gaat ook mooi.

Oh en bruin leren brogues of desertboots (:

Oh leuk :slightly_smiling_face: Ik zou ze met bruine laarsjes of brogues combineren. Wat er verder leuk bijstaat qua kleuren: bordeauxrood, bruin, khakigroen.

Met donkerblauw of bruin is het prachtig

o wauw!
die kleur past echt heel goed bij donkerblauw en bij bruin. natuurlijk ook zwart, maar das zo standaard. ik zou er dus een simpel donkerblauw tuniekje op doen, met wat leuke sieraden in de goud/hout/bruin stijl zeg maar. en leuke hakken is oke toch?

misschien met deze rok ofzo?

Vind ik heeeeel mooi met donkerblauw!