okee ikdenk dat ik bezeten ben...:|

nja kijk sinds dinsdag avond voel ik dat ik achtervolgd wordt ofso en ik zie rare dingen kasten gaan open endicht, ik lag gister avond stil en ik kon niks meer bewegen…?.?..wie heeeft hier iets van gehoord ofso, en aub geen reacties van je droomt ofzoiets, nee ik weet wat ik hoor en zie

:"D

Lol. :")

:open_mouth:

Je kon niks meer bewegen? Whut? :crazy_face:

En het spijt me echt van harte, maar ik denk toch dat je droomt…

haha datje niks kunt bewegen is slaapverlamming. dat is het moment dat je zenuwstelsel al slaapt maar je hersenen nog niet… dat kan gebeuren voor je gaat slapen of als je wakker word is niks ergs aan voelt alleen raar! sommige mensen zeggen dat je op dat moment uit le lichaam kunt treden & dat je jezelf daarop kunt trainen ik geloof dat laatste niet maar je kunt het op zoeken op google gewoon : slaapverlamming in typen

Ik denk niet dat je bezeten bent.

Het kan psychologisch van aard zijn. Als je dit vaker hebt zou je naar de dokter moeten gaan die zal je doorverwyzen naar een psycholoog of psychiater. Maar kan ook zijn dat er niks aan de hand is.

okie

Congrats

Wij kunnen hier weinig aan doen, ga naar een psycholoog

+ Als je Christelijk bent: Ga bidden, God wil je wel helpen.

Ik hoop voor je dat er niets aan de hand is en dat je gewoon droomd of zo sorry dat ik je niet kan helpen

omg doe niet zo eng geck mens :grinning:

Ik denk dat je geestelijk niet in orde bent :’)

Mijn iPod is ook bezeten :cry: