Oke, Twised Feelings..

Hey Meiden,

Ik heb een enorm probleem, ik heb ongeveer 2 jaar met mijn vriend gehad. Maar hij was in die tussentijd vreemdgegaan met een meisje, ik had het toen uitgemaakt omdat ik het niet pikte, een maand later kwam hij terug naar me toe omdat hij spijt had, maar ik was toen al een beetje bezig met een andere jongen, en nu heb ik met die andere jongen gezoend…En heb ik het verteld tegen mijn vriend…Maar doordat hij me in de steek liet voel ik heel weinig voor hem, en voor die jongen meer omdat hij er elke keer voor me was…Dus mijn vraag is : Wat zouden jullie doen in deze situatie ik wil niemand kwetsen…

Bedankt x.

Ik zou voor degene gaan waar je het meest voor voelt en die ook gek op jou is.

Eerlijk zijn. Dat is het beste, voel je meer voor die ene jongen? Wees dan eerlijk, naar beide jongens toe.

Ja, ik voel meer voor die jongen. Maar ik heb al zo lang gehad met mijn vriend, hij wilt nu heel lief tegen me wezen, maar ik voel bijna niks meer voor hem, want hij had me heel erg gekwetst toen hij vreemdging.

Ik denk dat je voor die andere jongen moet gaan. Je vriend heeft je gekwetst en je voelt weinig voor hem dus laat hem gaan.

Ga voor die andere jongen. =)

Twisted

Eerlijk zijn, naar allebei. Jij voelt blijkbaar meer voor de andere jongen, ga naar hem, maar wees ook eerlijk tegen je vriend.

Nja, bedankt meiden ik heb t al eerlijk verteld aan mn vriend, maar hij gelooft me niet…Daarom vind ik het moeilijk om zomaar doei te zeggen en er vandoor te gaan met die jongen, want mn vriend vertrouwd me heel erg…