Oke ik wil jullie hulp!

Wachten.

ik weeet hoe je je voelt hoor!

ik werd altijd she male genoemd enzo, maar who cares. ik heb het genegeerd, en op een gegeven moment stopt het gepest vanzelf.

ik ben 17 en heb ook maar n zielig a cupje, maar ik ben er nu tevreden mee.

Hahahahahaha

@ peace daar zijn genoeg oefeningen voor! google maar eens :slightly_smiling_face:

Zo lang je het kunt hebben over de kinderen die in je klas zitten… is het nog vrij vroeg om je druk te maken over je borsten of de grootte daarvan. Leer eens van je afbijten in plaats van gaan denken over hoe je je lichaam aanpast aan een stel klieren. Dus groei eerst een ruggegraat voor je een borstvergroting overweegt.

ik begon pas met 15 met borsten groei… ik ben nu 19 en heb 75D, het komt vast nog wel ><

Ze hebben altijd wel wat om te pesten, als je super dun bent, als je wat flinker bent, als je kleine borsten hebt, als je grote borsten hebt, als je een bril hebt, als je verlegen bent, en zo kan je wel doorgaan.

Iedereen is mooi zoals hij/zij is, niks van aantrekken joh, zielige kinders zijn 't.
Genoeg meiden van 14-25 wat een kleinere cupmaat hebben, niks om je voor te schamen, gewoon van je afbijten meid. :slightly_smiling_face:

En ja om je te helpen, een push-up bh wilt nog wel eens een klein beetje helpen.