Oke ik wil jullie hulp!

hoi hoi

ik ben 15 en ik heb bijna geen borsten , ik schaam me hier best wel voor want kinderen uit de klas gaan me daar mee plagen

hoe kan ik snel grotere borsten krijgen

Dat kan niet, je borsten groeien nog tot je 21e dus maak je maar geen druk.
Als je toch echt wilt dat ze groter lijken kun je bijvoorbeeld een push-up bh gaan dragen.

Hoe je snel grotere borsten kan krijgen? Is dat serieus je vraag?

Borstvergroting.

Ja, dat is het enige antwoord haha :’)

Ik wist niet dat er serieus kinderen plagen omdat je kleinere borsten hebt, dat ze daar überhaupt naar aan het kijken zijn ?

Je kan gaan kijken voor een maximizer bh.
En het komt met de tijd, geduld.

ja zo is onze klas

hang er gewichtjes aan. Licht beginnen en dan steeds zwaarder

Heb je al geprobeerd om tegen je klasgenoten te zeggen dat zulke grapjes je kwetsen en je niks kan doen aan je borsten?

Natuurlijk zijn er manieren om grotere borsten te krijgen, maar deze zijn niet ideaal. Als je aankomt groeien je borsten, wanneer je zwanger ben en dan de meest snelle: borstvergroting.

Ik snap best dat het af en toe wat moeilijk kan zijn, maar je moet je lichaam gewoon accepteren zoals het is. We kunnen geen magisch toverstokje uit de kast trekken waardoor je grotere borsten krijg. Was dat maar waar…

Heel toevallig heeft Girlscene net een artikel gepost over van je lichaam houden!

Ik werd uitgelachen omdat ik wat meer borsten had op de basisschool haha!

Nee, maar idd accepteren is het antwoord, tenzij je of een tienermoeder wil worden of heel veel geld hebt om een borstvergroting te doen

You made my day :’)

Laat ze toch praten. Je bent wie je bent en je moet blij zijn dat je leeft. En dan noch als je bevoorbeeld een push up bh ofzo gaat dragen dan plagen e je er misschien mee dat je ineens wel wat hebt.

Ik ben 21 en heb nog steeds een kleine cup, ik vind niet dat het iets is om je voor te schamen! Ik moet toegeven, ik heb er ook moeite mee gehad een paar jaar geleden. Maar nu niet meer, het hoort bij me en past bij me. Je kunt beter gewoon accepteren wat je hebt in plaats van altijd maar verlangen naar iets anders, daar word je zelf alleen maar ongelukkig van.
Ik draag wel altijd push-up bh`s trouwens, zo ben ik helemaal tevreden.

Heel vervelend dat ze er bij jou in de klas zo over doen… als je er geen aandacht aan geeft zal het vanzelf ophouden. Je moet je echt niet aan willen passen aan hen. En het kan ook niet eens, al zou je het willen, dus kun je er beter maar gewoon vrede mee hebben en schijt hebben aan die mensen. O, en als het helpt: heel veel modellen hebben ook kleine borsten :stuck_out_tongue: en zij zijn dus model, dus zoveel maakt het kennelijk niet uit! :wink:

Het is idd geen reden om je mee te gaan pesten!

Maar om je een nuttige tip te geven (en geen belachelijke, zoals borstvergroting/gewichtjes :pensive:) : ik denk dat het een beetje verschil maakt wanneer je je borstspier (ik weet de precieze naam niet :slightly_smiling_face:) traint. Zit bij bepaalde armspier-oefeningen, na een tijdje zie je mss een beetje verschil :slightly_smiling_face:.

welke maat heb je?
ik ben 14 en heb nog steeds 65AA, ik ben maar begonnen met afwachten en het leren accepteren.

@ Lunely dat is ook zo :slightly_smiling_face: Ik doe sinds maart Bodypump en train flink mijn borstspieren, ik merk echt verschil! Ze worden niet perse groter, maar gaan wel meer naar voren staan. Ik was me daar pas van bewust toen ik mijn bikini aandeed. Fijn bijkomend voordeeltje dus :stuck_out_tongue:

en btw. hoe the fuck wil je er gewichtjes aan gaan hangen? ^^

Idd leuk :p! Ik doe sinds een tijdje pilates (via blogilates) en ik merk het ook al een klein beetje, maar wist niet of het nu kwam doordat ik de laatste tijd een beetje bijgekomen ben :wink:

hoe train je je borstspieren dan ?