Oke... Ik weet dat dit heel vreemd klinkt maar zeg ajb u mening hierover...

Oke,…

Dit gaat heel vreemd klinken… Maar ik zit er echt mee de laatste tijd toch…

Dus ik ben een beetje verslaafd aan series, niet dat ik er aan denk als ik iets doe met vriendinnen ofzo maar ik doe niks anders als ik gewoon thuis ben dan series kijken.
Ik kijk series zoals Pretty little liars, Gossip Girl, The vampire diaries, Revenge, Geordie Shore, Hollywood Heights,…
Het probleem is nu dat ik s’avonds als ik in mijn bed lig me voorstel dat ik een van de personages uit een serie ben en me dan koppel met een andere en er een heel verhaal rond begin te verzinnen van hun leven later, soms begin ik zelf uit te beelden wat ik bedenk dus als mijn personages kussen, kus ik mijn teddybeer ofzoo…

Ik weet dat dit heel vreemd klinkt maar ik vraag me af wat jullie hiervan denken want ik kan dit echt aan niemand anders vertellen, het is zoo vreemd!!

Lijdt je sociale leven eronder? Lijdt je huiswerk eronder? Kom je slaap tekort door je series? Als dat allemaal niet zo is, moet je gewoon lekker je series kijken denk ik. Een beetje dagdromen doet iedereen. Met ide knuffels deed ik ook toen ik klein was, maar als jij dat nou fijn vind om te doen…

Ik heb dat ook wel hoor - op het teddybeer kussen na -, eerder vooral bij films dat ik als ik in bed lag 's avonds het hele verhaal herschreef zodat ik er zelf in voorkwam, en inderdaad het hele verhaal bedenken en in je hoofd zien. Nou ja, zolang je school/sociale leven/omgeving er niet onder lijdt is het niet erg toch?

Nouja zolang jij geen dikke onvoldoendes gaat halen, lijkt het mij allemaal niet zo erg. Er zijn raardere hobbies haha!

Dit doe ik ook wel eens hoor -buiten het teddybeer kussen om ja-. Niets raars aan, iedereen fantaseert wel eens.

Dit. Niks mis met dagdromen :slightly_smiling_face:

story of my life

Dit doe ik ook! Buiten mijn teddybeer kussen dan, maar ik beeld me echt vaak in dat ik iemand ben uit een serie of film en dan bedenk ik er een heel verhaal rond dat ik met een van de mannelijke personages een relatie heb, of de irritante personen verban enz. :’)

hmm ik zou het toch houden op niet meer dan drie series! Over een tijd kijk je terug op deze periode in je leven en dan blijkt dat je niks anders hebt beleefd dan de series waar je naar keek. En stel voor jezelf ook een soort regels op, bijvoorbeeld dat je elke serie 1x per week mag kijken (dan kan je er ook lekker lang mee doen :slightly_smiling_face: )

Ik denk dat zolang je er zelf geen last van hebt er niks mis mee is hoor :slightly_smiling_face:

Ik kijk ook heel veel series, en ik kijk bold and the beautiful (ja de huisvrouw series lol) en ik vind het hartstikke leuk! Ik doe niet kussen met me teddy bear maar dagdromen doe ik ook, ik vind een hele leuke bezigheid :slightly_smiling_face: Over van alles en nog wat fantaseren! Dagdromen, ik doe vaak nachtdromen, maar het is gezond dus waarom niet?

Ik heb het ook hoor ( Behalve het teddybeer ).
Ik schrijf een verhaal en ik weet soms niet hoe het moet aflopen dus dan verbeeld ik me van alles. Eindstand ik slaap dus pas om half 4 's nachts.
Dus tja bij mij lijd wel mijn slaapritme er aan

:grinning_face_with_smiling_eyes: