Oke, ik baal

Sorry, weer een zeiktopic erbij op Girlscene :’)

M’n vriend heeft nu dus een baan, voor zes dagen in de week (maandag t/m zaterdag) vanaf 7 uur 's ochtends.
Dit vind ik sowieso al niet geweldig, en daarbij is het ook nog eens bij z’n stiefmoeder 40 km verderop.

Onze planning was dus voor de vakantie om leuke dingen te gaan doen, omdat we eigenlijk naar Turkije zouden gaan maar dat ivm geldgebrek niet door ging.
Maar al die ‘leuke dingen’ kan ik nu dus wel op m’n buik schrijven. Nou, het kan natuurlijk wel, maar ik werk om 't weekend op zaterdag van half 10 tot 5 uur 's ochtends.
En als je bv. naar Walibi wilt, moet je wel vroeg weg. Al helemaal als je met 't ov moet omdat geen van ons een rijbewijs heeft (we zijn 16 en 17).
Daarbij kan hij ook niet tot laat, aangezien hij de volgende dag weer op moet staan om 6 uur. Ik zou wel bij z’n stiefmoeder kunnen slapen, maar dan moet ik tot 6 uur 's avonds wachten tot hij weer een keer thuis komt.

Onze relatie gaat al niet altijd geweldig, en nu krijg ik dit er ook bij. Het is wel alleen maar voor de vakantie, daarna moet hij ivm school weer bij z’n vader gaan wonen, wat een stuk dichterbij is (km of 3).

Ik denk er nu dus over na om wél met ze mee te gaan op vakantie, als m’n vriend al mee gaat. Hij gaat altijd met z’n vader en een ander gezin naar Italië, maar aangezien daar zijn ex bij inbegrepen zit stond ik niet echt te springen om mee te gaan.
Nu nog steeds niet, maar anders zie ik hem de komende twee maanden amper.

Dus, ik baal.
Iemand anders die z’n vriend voorlopig niet vaak te zien krijgt?

ik maak precies hetzelfde mee, mijn vriend is in de vakantie aan het werk bij zijn vader en is dus elke zondag tot en met donderdag niet thuis… ik volg dit topic dus maar even:’)

Jo, hier nog een. Mijne is voor 4 weken aan het werk in zeeland :"). Niet te dichtbij voor mij dus. En zelfs als ik lang zou willen gaan, is hij aan het werk. Nadat hij terug is, heeft hij nog 'n operatie, waarbij ik 'm ik weet niet hoe lang niet kan zien :"D. Dus het is weer lekker…

Maar gewoon leuke dingen gaan doen met anderen en jezelf afleiden ?

Een vriendin van mij heeft ook zoiets. Vriend zit in Frankrijk voor de komende vijf weken. Baalt ze echt van.

ik zie men vriend een maand niet en hij is op vakantie waar zijn ex ook bij is … echt kut

M’n vriend en ik willen graag op vakantie, maar hij heeft geen geld … :confused:
Dus onze ‘leuke dingen’ gaan helaas ook niet door

@ BeFamouss
Yes, waarschijnlijk gaat hij dat dus ook doen. En ik weet nog steeds niet of ik wel mee wil.

@ Noukertt
Geldgebrek ken ik, ja. M’n vriend werd ontslagen bij z’n vorige baan voor hij ook maar z’n eerste salaris kreeg u_u

Je kunt er niet zoveel aan doen, bedenk maar dat er nog veel meer meiden zijn die hier last van hebben (en die hun vriend zelfs helemaaaaal niet zien) dus dat je niet alleen bent. En je kunt ook leuke dingen doen zonder hem!

Mijn vriendje zou ook een week ofzo gaan vakantiewerken, maar hij werd alleen aangenomen als hij 3 weken lang elke werkdag de hele dag komt werken… En hij had het geld sowieso nodig. Is ook balen. Niet heel erg vergelijkbaar met jouw situatie, maar toch.

wat bedoelje met : waarschijnlijk gaat hij dat dus ook doen ? x

met zn ex mee denk ik…

ga gewoon mee!

moest ik de kans hebben om met mijn vriendje meetegaan op vakantie zou ik dat zeker doen, zeker als zijn vriendje erbij is …

Tja werk is werk. Zo gaat het later nu eenmaal ook. Maar je kunt het zo zien, zo kan je sparen voor de volgende vakantie. Of je gaat uiteindelijk een weekendje weg in de eerste schoolweken.