Een jongen, vind me leuk, en ik vond hem leuk. We gingen chillen en ik vond t niet echt klikken, maar hij dus blykbaar well… Nu zegt ie: “Misschien moeten we wat verder gaan dan alleen chillen…” En hij bedoeld dus zoenen, maar ik wil niet zoenen met hem… HOE MOET IK DIT DUIDELIJK MAKEN, EN HOE MOET IK HEM DUIDELIJK MAKEN DAT IK M NIET ECHT LEUK MEER VIND?!
zeggen: ‘’ ik vind je niet leuk’’ of ‘’ Rot op’’ of ‘’ ik wil alleen maar vrienden zijn’’
was dat nou zo lastig ?!
NEE HALLO, doe normaal? Ik wil het niet lullig laten overkomen, en ik wil gewoon nog vrienden blyven.
Gewoon eerlijk zeggen dat je niet echt een klik voelt en liever niet wilt ‘chillen’.
zeggen dat je alleen vrienden wilt blijven.
dan kies je voor de laatste keuze
‘’ ik wil alleen maar vrienden zijn ‘’
wat is trouwens abnormaal aan mijn reactie ?
Ik wil hem geen pijn doen, door het zo te zeggen. Ja ik weet dat ik hem pijn doe hiermee, maar als ik het zo hard breng, wilt ie al helemaal niks meer met me te maken hebben.
Wat doe je overdreven, zeg gewoon dat je hem niet leuk vind.
Je moet gewoon zeggen:
‘Ik weet niet precies hoe jij erover denkt, maar ik wil gewoon vrienden blijven en meer niet.’
En dan niet op een botte manier, maar op een rustige manier.
Je doet hem waarschijnlijk pijn hiermee, maar dat gebeurt sowieso, op welke manier je het ook brengt.
Vooral rustig en kalm zeggen.
Hey
Vertel het hem gewoon, hij zal het misschien wel begrijpen.
Zeg het wel lief en niet te brutaal ofzo.
Zeg hem gewoon dat je vind dat het niet zo goed klikt en je een relatie niet ziet zitten, maar dat je zeker wel vrienden wil blijven.
Succes xxx
shit, volgensmij is ie nu boos ofso… hij zegt dat het allemaal niet meer hoeft.
Wtf, wat hoeft niet meer dan?! en als hij boos is, boeiiee, dan is hij het niet waard om een vriend te zijn, want dan zou hij je moeten begrijpen en accepteren wat je WEL wil en NIET wilt…
Best raar verhaal dit…
wees blij, je probleem is nu opgelost =]
Natuurlijk is hij boos. Als je even vanuit zijn positie kijkt is dit wel logisch. Het trekt wel weer bij. En als hij zo reageert dan zou ik maar goed nadenken of je nog wel vrienden met hem wil blijven.
Ten eerste, we zijn geen honden.
Ten tweede, liefde is hard.
Ten derde, je probleem is opgelost dus nie mauwen.
Je hebt het goed opgelost zo! Als hij nu niet meer bevriend met je wil zijn moet je je ook absoluut niet schuldig voelen of wat dan ook. Hij is je dan niet waard. Dat hij nu boos is, is logisch. Hij draait waarschijnlijk vanzelf wel bij.
AHAHAHAHHA +1
+2