Oke, dit is echt raar, toch?

No pics no proof :‘D
Nee oke flauw hahahah.
Ik vind dit een grappig topic :’)

Ik vind dat nogal ‘n té expliciete reactie als jullie nog geen koppel zijn :’) . Ik denk dat ik m’n wenkbrauwen nog zou optrekken als m’n vriend me dit smste…

Je vraagt er helemaal niet zelf om hoor vind ik, jongens zijn nou eenmaal zo alleen ik begrijp dat het misschien awkward overkwam :stuck_out_tongue:

hahahahahahhaha.
Ik vind het ook wel grappig om te zien dat de mening hierover echt heel erg verschillend zijn! Punt is wel dat er echt níks tussen ons is. Morgen gaan we naar de film en daarna wat drinken, maar echt gewoon als vrienden. Ik vind iemand namelijk al bijna een jaar leuk, en de laatste tijd zijn er dingen tussen mij en die jongen, en daar hebben we het dan over:) Dus, zeker vanuit mijn kant, is er echt niks tussen ons.
Maar allemaal bedankt voor de reacties:)

Maaaaaar, misschien omdat jij praat over die jongen die je leuk vindt dat dat bij hem iets aanwakkert van jaloersheid ofzo of hij je nu leuk vindt of niet, mannen zijn nu eenmaal jagers snap je?

Aaahh ja shit dus. Dat moet ik echt niet hebben. C, de jongen die ik leuk vind, zei al dat ik maar moest oppassen dat het voor hém niet meer betekend. (Ik heb C verteld dat ik met een vriend naar de film ga, en heb hem ervan verzekerd dat ik écht niks voor hem voel.)