oké dat is gek

Ik kom er net achter dat het zusje van mijn nieuwe lief met mijn ex gaat.
Dat is echt niet tof. Hij en ik zijn op een niet zo nette manier uit elkaar gegaan. God, dadelijk kom ik daar zit hij daar ook op de bank. XD

Oke, moest het even kwijt. hahaha

Nja, heb wel een beetje advies nodig, want ik weet niet echt hoe ik me dan tegen over me ex me moet gedragen want we hebben soort van ruzie ofzo, ik heb iig een stille haat naar hem.
O ja me lief weet dat hij me ex is.

Wat zouden jullie doen?

Drama, drama.

ahahaha,
uhm, je hoeft niet tegen hem te praten,
als hij daar tegelijk met jou komt ?

Wooow sucks…
Misschien kan je er met je ‘lief’ + zijn zusje over praten?

Da’s ook wel vreemd. Maar eigenlijk kan je er weinig aan doen, hooguit ontlopen. En misschien loopt het nu wel een stuk beter?

Als je hem toch tegenkomt, doe schijnheilig lief, oppervlakkig aardig, briliant beleeft etc

Ah, dats best klote.
Maar ik zou gewoon eens praten met dat zusje, en voor zo ver het kan gewoon ontlopen en checken of hij kom voordat jij afspreekt.

oeh dat suckt.
misschien kun je beter met je ex gaan praten? afspreken dat jullie gewoon normaal tegen elkaar doen ofzo?

eh, das echt zo’n soap senario. Nou, ik zou gewoon doen alsof er niets aan de hand is als hij in de buurt is. Doe gewoon alsof jullie vage kenissen van elkaar zijn.

dat is klote.
ga met je vriend naar boven als hij er is ofzo?
of gedraag je gewoon normaal. het is je ex maar ^^

ja en?
het zusje van je lief kan er toch niks aan doen? als zij hem leuk vind enzo tja je kan het der moeilijk gaan verbieden

maar toch is het beter om met dat zusje te gaan praten, want dan kan dat zusje je erop voorbereiden wanneer je ex bij hun thuis is.
En laat je vriendje trouwens ook even weten wat er aan de hand is, dan snapt hij jou reactie als je je ex tegenkomt.

haha dat is echt een kut situatie xd
maar jou vriend zal het ook niet heel erg leuk vinden als jullie met zn 4e onder op de bank zitten aangezien het toch je ex is.
dus ik denk dat jullie hem beide willen ontlopen.
&als er geen mogelijkheid is om hem te ontlopen doe dan gewoon aardig en zeg niet meer dan nodig is.