oilily tassen

Vinden jullie ze mooi?
hebben jullie er eentje?
en euhm, bevalt hij?

Xx

Ik vind die dingen echt spuuuuglelijk , me moeder is er gek van xD

Ik vind ze, mwah.
Heb altijd zo’n beeld in m’n hoofd dat ze voor kakkers zijn. Maar dat zal wel mijn stereotype beeld zijn ofzeu.

Ik vind ze echt niet mooi

ik wou er vroeger altijd 1 hebben
gelukkig heb ik ze toen niet gekocht '-.-

Ik heb/had een Oililytas (- heb het normaal niet echt op tassen, maar deze vond ik wel leuk -) maarreh die heb ik net per ongeluk, echt gesloopt… <_<
Dus wat ik er van vind… op dit moment kan ik ze ff niet uitstaan :stuck_out_tongue:

haha ik heb hetzelfde.

maar ik vind zelf dat het ook een beetje van het soort tas afhangt.
sommigen vind ik echt heel erg lelijk, maar anderen zijn wel leuk.

Ik heb deze;

http://www.uploader.be/output/1250511888.jpg

Sommige vind ik heel mooi, andere vind ik echt afschuwelijk. Maar deze gebruik ik ook voor school en hij is niet zo groot dus… Echte foto’s staan trouwens in mn shoplog, maar ik had even geen zin om die hier allemaal te plaatsen. :relieved:

mwaah.

ik vind ze mooi
ik heb er zelf een weekendtas van en die is echt super handig voor als je eens ergens gaat logeren ofzo :stuck_out_tongue:

Ik vind ze vrij kinderlijk, maar tegelijk ook oubollig.

Ik vind die van SHAKETHAT nog wel leuk, maar de rest niet zo…

Ik vind de weekendtassen heel leuk, die gebruik ik ook heel veel voor als ik in het weekend naar mn ouders ga enzo. Maar ik zal ze niet zo snel kopen als gewone handtas.

ze zijn zo duur

Ik vind ze mooi, maar te duur…

Ik vind sommige wel mooi, maar niet alle modellen en collecties, maar heb wel 2 handtassen, een officebag (voor school, maar de handvatten zijn aan het verslijten) en nog een paar andere spulletjes, en deze bevallen ma allemaal =D

Ik heb deze :slightly_smiling_face:

http://www.kidboys.de/media/OCB9101-0201.jpg

Alleen valt het wit geler uit dan op de foto en het bruin lichter dan op de foto :slightly_smiling_face:

het is eigenlijk een weekendtas maar ik gebruik hem voor school :slightly_smiling_face:

Lelijk :S