Hi Girls!
Heb me na jarenlang via google tegen het girlscene forum aanhikken, maar eindelijk ingeschreven nu ik iets kwijt moet wat ik eigenlijk niet in mijn omgeving kwijt kan haha het is echt super awkward omdat het niet om mij gaat, maar ik āalles weetā. ok, here it goes:
De mensen om wie het gaat: mijn beste vriendinnen (die ik van verschillende dingen ken) S1 en S2. Het vriendje van S2, T en zijn broertje D. Daarnaast ikzelf LBS en mijn zusje I. Met oud en nieuw ('11/'12) kwamen een paar mensen bij mij thuis waaronder S1, S2, T en D. Alles was echt super gezellig enzo. De volgende dag begon mijn zusje I vragen te stellen over D. Dus ik denk aww schattig, ze vind hem leuk (zij is 16, hij 18). En uiteindelijk gaf ze toe dat ze wel een beetje een crush heeft, ze vind m āheeeelll interessantā ^^. Dus ik helemaal lachen met haar erom, maar ik mocht het aan niemand zeggen.
Nu belt S2 mij vanavond op, om te zeggen dat D S1 āheeeelll interessantā vindt. haha maar dat is zoooo raar want S1 is bijna 22 en D pas 18. Persoonlijk vind ik het altijd een beetje āongebruikelijkā als een meisje ouder is dan een jongen want dat kom je gewoon niet zo heel vaak tegen. maar dan is t ook nog best een verschil, hij zit bijv. nog op de middelbare school (laatste jaar, maar toch), en zij heeft al 3 jaar studie achter de rug.
Maar hier zit ik dus mee want I. weet van niks. Ook al heeft ze alleen maar een paar vlindertjes en is t niks serieus, is toch jammer voor haar. (Trouwens ook omdat we binnenkort naar T gaan om met t, S2 en D een spelletjes avond te doen, en ze daar al helemaal kriebels voor heeft). D weet niet van I. en S1 weet nog helemaal niks van de situatie. Waarschijnlijk zal ze ook niet op die manier op D ingaan vanwege leeftijd en na oud en nieuw heeft ze t eigenlijk ook niet meer over D gehad naast het algemene āhet was gezelligā.
maarja, ik (LBS) ben dus de all-knowing-person in deze situatie en dat is echt superraar haha, en moest het even delen.
Iemand anders ook zoiets meegemaakt? xxxx
Door al die letters en cijfers begrijp ik echt niks van je verhaalā¦
ik zal het even uitleggen na tien minuten ontcijferwerk:
De topicstarter heeft twee beste vriendinnen. Nummer 1 heeft een vriend en die vriend heeft een broer van 18. Nou vertelde het zusje van de topicstarter dat ze die broer wel zag zitten (zij is 16). Maar vriendin 1 belde ook al na oud en nieuw dat die broer vriendin nummer twee wel zag zitten.
De topicstarter vind dit raar omdat het meisje 22 is, en die jongen pas 18.
Wat ik eruit opmaak is dat je voor de partij van je zusje bent, aangezien leeftijd niet uitmaakt in een echte relatie. Hoe kun je trouwens weten of het āom een paar vlindertjesā gaat en niet meer?
Leeftijd is maar een getal,
als ze iets voor elkaar voelen, waarom zou
je dat in de weg staan? Ik vind het wel kunnenā¦
Sorry dat t zo onduidelijk was! Ik dacht letters enzo zijn misschien iets makkelijker om te volgen dan naamloze vrienden en zusjes en broertjes, etc. Niet dus
Wat betreft mijn zusje en de āpaar vlindertjesā: ik voel natuurlijk niet wat zij voelt dus echt weten kan ik het niet. Ik vermoed alleen dat ze hem nu gewoon een beetje leuk en interessant vindt maar nog niet ECHT stapel is, aangezien ze hem pas 1 keer heeft gezien. Maar zoals ik zeg, dat kan ik natuurlijk nooit echt weten.
Wat betreft die vriendin en dat broertje: Ik ken hem niet zo heel goed, haar wel. Zij vindt niet snel mensen leuk, en als ze wel iemand leuk vindt, dan verteld ze dat meestal wel. Omdat zij het eigenlijk helemaal niet over dat broertje heeft gehad denk ik dat ze (nu nog tenminste) niks bijzonders voor hem voelt. Op zich is 4 jaar leeftijdsverschil niet zo erg en inderdaad als t āechtā is maakt t ook gewoon niks uit.
Persoonlijk vindt ik t alleen een beetje vreemd omdat hij nog op de middelbare school zit (laatste jaar, maar toch), en zij over anderhalf jaar klaar is met haar studie. T voelt voor mij een beetje als een 12 jarige die net begint op school die t wil aanleggen met een 16 jarige die bijna klaar is. t KAN natuurlijk en t valt ook allemaal wel mee, maar mocht er uiteindelijk iets uit komen tussen die twee dan zal ik er wel even aan moeten wennen.
En wat betreft āde partij van mijn zusjeā: tuurlijk ben ik voor haar, tis mn zusje. maar ik zal de boel echt niet gaan lopen saboteren ofzo. als t klikt tussen die vriendin en dat broertje, zuur voor mn zusje, maar ik ga me er dan niet mee bemoeien.
Ik wilde het gewoon even delen omdat ik me een beetje gek voel bij de hele situatieā¦
Kun je ze niet namen geven? Ik snap er zo geen reet van
@kaBOOM: Sorry! Ik wilde geen namen op internet zetten dus had ik maar hun letters gedaan. Achteraf niet handig blijkt. Kijk even wat Bullybread zei, zij heeft t allemaal ontcijfert.
Zo moeilijk dat toch niet, stel jullie niet aan :ā)
Als ik jou was, zou ik er sowieso gewoon buiten blijvenā¦
sowieso ga ik niet bemoeien
lol, ik snap het best. ik zou gewoon aan niemand er iets over vertellen, miscshien aan je andere beste vriendin die erbuiten staat, maar verder niet.