ohoh, what to do..?

Hai, ik heb even een nieuw account aangemaakt, omdat ik bang ben dat iemand me herkend.Ik ben echt desperate… Okee, ik zal het zo goed mogelijk proberen samen te vatten.

ongeveer jaar geleden ofzo kwam ik bij een jongen in de klas, ik vond hem meteen al superleuk. Hij ging me de hele tijd plagen enzo, en mn boeken afpakken etc. Maar toen werd hij ineens vrienden met de ‘populaire jongens’ en ik ben nou niet bepaald populair, dus die vrienden van hem mochten me niet echt.

Als hij met die vrienden is, doet hij afstandelijk enzo, maar hij pakt wel nogsteeds mn spullen af en gaat me plagen… Ik ging advies vragen aan 2 vriendinnen, en die vertelden allebei dat zij dachten dat het tekens waren dat ie me leuk vond. Maar als hij met die vrienden is, doet hij echt heel erg vervelend, en gaat allemaal kwetsende dingen over me zeggen. Als ik in de les zit, kijkt hij wel heel vaak naar me. En als ik mn best doe om hem te negeren, of langsloop ofzo. Gaat ie ineens tegen me praten en plagen enzo.

Weet iemand wat ik hier mee aanmoet? want ik bedoel; ik vind hem echt heel erg leuk, en zou best volgende stap willen nemen. maar met hem gaan praten is niet echt een optie, want hij zou volgensmij toch niet zoiets tegenover zn vrienden durven. omdat ik niet populair genoeg zou zijn…
xoxo

Als hij niet eens tegen zijn vrienden in durft te gaan voor jou is hij je niet waard. Je kan vast wel beter krijgen.

Misschien kun je proberen om met hem in contact te komen als z’n vrienden er niet bij zijn? Je kunt beginnen met hem eens een smsje te sturen en op die manier ook in de klas een onderwerp te hebben om over te praten…

Praat een keer met hem als hij niet met zn vrienden is. Het is wel overduidelijk dat hij je leuk vindt haha :stuck_out_tongue: Vraag gewoon aan hem waarom hij de ene keer weer leuk doet, maar als hij met zn vrienden is heel vervelend.

vind het echt heel fijn dat mensen zo snel reageren.

ben wel nog iets vergeten te zeggen; heb zn nummer niet, en als ik dat ga moeten vragen, gaat hij me heel raar aankijken, en waarschijnlijk nee zeggen, omdat hij denkt dat ik hem irritant vind; omdat hij me dus altijd plaagt…

Hm, maak hem dan eerst duidelijk dat je het wel leuk vindt als hij je plaagt en je dus aandacht geeft. Probeer hem misschien een beetje terug te plagen? Plagen is tenslotte liefde vragen…

@heygoodbye - dat is echt een hele goede tip haha! dankje.

Als hij vervelend tegen je doet en kwetsende dingen tegen je doet, zou ik hem daar tijdens de les mee confronteren. Je kunt gewoon vragen waarom hij zo doet. En als hij het type is om dan te zeggen dat hij dat niet doet en blablabla zou ik zeggen; als je buiten de lessen om niet normaal tegen me kunt doen, hoeft dat nu ook niet.
maar goed, dat ben ik… ;p

hmm de jongen die je beschrijft doet me heel erg denken aan een jongen die ik ken van school. Hij kon wel aardig doen, zat vorig jaar bij mij in de klas. Maar hij zat altijd te pesten en de klieren tegen mij in de klas. Nou, die jongen vond mij echt niet leuk volgensmij, misschien zie ik dit ook wel gewoon niet omdat ik hem een enorme lul vond, maar toch. Het hoeft dus geen teken te ze zijn dat hij je leuk vindt, ook al is dat het vaak wel. Eigenlijk kan je gewoon geen hoogte krijgen van jongens.
Maar zoals vaak gezegd is, probeer met hem in contact te komen als die vrienden er niet bij zijn, gewoon eens een praatje maken.

Ik heb net hetzelfde meegemaakt! Maar ik heb tegen mezelf gezegd; als hij zo doet, is hij me gewoon niet waard! en nu ben ik blij dat ik dat heb ingezien!

Een paar jaar geleden had ik net hetzelfde probleem. Hij veranderde toen van school, probleem opgelost dacht ik. Tot hij het jaar daarna terug bij me op school kwam te zitten. Meestal negeerde hij me op school, maar als we elkaar op feestjes tegen kwamen was het als vroeger. En als hij iets nodig had zag hij me natuurlijk ook staan en met mij domme kop gaf ik meestal nog toe ook! Gelukkig ben ik nu van hem af en als we elkaar nu tegen komen doen we gewoon vrienedelijk tegen elkaar and thats it!
Maar wat ik eigenlijk wil zeggen, laat niet op je kap zitten door die jongen en zorg ervoor dat je te weten komt hoe het ervoor staat. Want anders bestaat er een kans dat het net zo’n eikel wordt als bij mij het geval was.

tjaaa moeilijk het is makkelijk om te zeggen dat hij een sukkel is want zoals je het schrijft lijkt het op iemand die jou niet waard is maar in praktijk werkt dat anders en als je verliefd bent ben je niet meer echt objectief. maar als ik jou was zou ik toch proberen wat meer afstand van hem te nemen. misschien negeren, als hij je echt leuk vindt komt hij vanzelf weer achter je aan. succes ermee! xx