Ohnee, weer naar school...

1 September is het voor ons weer school , en eerst verheugde ik me erop , want hier thuis is het alleen maar saai. Maar toen werden er weer oude koeien uit de gracht gehaald en ik weet echt niet meer wat te doen nu…

In April had ik ruzie met mijn beste vriendinnen. Mijn ouders gingen misschien scheiden en ik was een beetje ‘down’ . Ik hoopte dat mijn vriendinnen me zouden opvangen en troosten , maar toen ik aankwam in school liepen me ze al lachend voorbij en zeiden ze : ’ Haha , ocharme Shaar!’
Nuja, ik had geen zin om achter hun aan te lopen en bleef staan waar ik stond.Achteraf bleek dit een grapje van hun te zijn, maar dit was niet echt een moment voor grapjes. Ik werd hierdoor behoorlijk pissig. Toen kwam mijn beste vriendin aan en we gingen op een muurtje babbelen. De volgende speeltijd gingen we terug naar dat muurtje om te babbelen, en de laatste speeltijd ook. Mijn ‘beste’ vriendinnen dachten dat ik kwaad op hun was en werden hierdoor kwaad op mij. Nu , een stomme trut voegde haar bij hun. Iedereen haat haar en ze denkt dat ze populair is. Ze zette iedereen tegen me op, stuurde gemene sms’jes, schold in de gangen tegen me , maakte me megabelachelijk en blablabla. Ze heeft zelfs tegen iedereen gezegd dat ik een Marokkaans meisje ben en geen Belg! ( niet dat ik iets tegen Marokkanen heb , maar zij en haar zogenaamde vriendjes zijn nogal racistisch …) Ik kon de stress niet meer aan en ging naar de leerlingenbegeleiding. Daar praatten we over het probleem en zochten we voor een oplossing. Eerst hielpen de gesprekken niet , want ik voelde me er niet beter door, maar daarna probeerden ze om hen in het gesprek te plaatsen ( dus mijn ex-beste vrienden en mezelf en beste vriendin) Hierdoor werd alles alleen nog maar erger en erger ,… Tot op een dag één van mijn ex-beste vriendinnen het terug kwam goed vragen. Maar die trut dus, zag dat en ze riep haar meteen terug. Nu ja , niemand wilt ruzie met haar omdat ze je leven een hel kan maken en ze sloot zich meteen trug bij haar aan. Zo ging het verder en verder totdat het vakantie was. De leerkracht zei dat na de vakantie alles waarschijnlijk terug goed ging zijn… Ik kon alleen maar hopen.

Nu , op netlog vroeg ik gisteren of we , als school begint, nog aan dezelfde tafel zouden zitten of niet ( tijdens de vakantie heb ik met dat meisje dat het wou komen goedvragen een babbel gehad en het klikte terug). ze had dit waarschijnlijk aan die trut vertelt en ze kwam haar moeien. Ze schreef heel lelijke dingen zoals dit :

(ik heb de namen afgekort)

wa zit die nu te kankere ? moslimkiend
en trouwens neeh G. en S. komme bij ons aant tafel zitte
wa dacht ge nu
die wilt ng ete ze smiddags en ge moet nu ni bij
die komme slijme omda ge weet da die te lief is !!
profiteur !! S en N gaan maar aan een ander tafel zitte en die komme sgoonkes bij ons zitte
na ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
slijmbal ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
en trouwens gy bent lelijk dus gy moet zwijge
niemand moet u zelf u BF ni haha
die heeft u ooka l late valle
kverschiet er ni van me zoon kop
ik S, G , B , M en al de rest moette u ni
haha loser !! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
en nu doe die hare netlog zo ope en denkt die da ze kei populaair is omda ze
zoveel logs heeft en dan leest die da haha ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
da zou grappig zijn haha ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
das wa andere koek eh maske
ga trg na u eige land je !! na makakkeland haha ze komt tg bij ons aan tafel zitte ge zult alleen zijn me u en u dikke reet ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]
haha ik maak hier plezier in hehe das leuk haha manman S. toch grappig

enz…
Ik verheugde me echt op school , maar dit hou ik gewoon geen jaar vol.
Ik ben al maanden depressief en dit gaat het alleen maar erger maken.
Wat moet ik doen ,zonder dat ik het erger maak? :frowning_face:

Wow, wat een gemeen mens! :open_mouth: Ik denk dat je eens goed met je beste vriendin moet gaan praten. Dat ene meisje wat je telkens verklikt aan die trut is het niet waard om je vriendin te zijn!

Ik heb een aantal jaren geleden ook zoiets meegemaakt met ‘vriendinnen’. Neem contact op met de schoolleiding en probeer niet bij hun in de klas te komen…zo leer je weer nieuwe mensen kennen!

idd.

Ah wat rot voor je, enige wat ik kan bedenken is van school veranderen.
Of nieuwe vrienden zoeken en zorgen dat je niet bij hen in de klas komt?

echt gemeen!ookal kon ik het gesprek niet echt lezen,ze klinker behoorlijk rot.zijn er geen andere meiden waar je miss vriendinnen mee kunt worden? en als dat niet lukt van school veranderen.verder zou ik het echt niet weten.sterkte!

Ooh dat meisje klinkt egt als een bitch!
Ik zou haar egt eens flink op haar plaats zetten, en die andere “vriendinnen” zijn blijkbaar niet egt vriendinnen(sorry het klinkt misschien egt bot maar het is zo) als hun egte vriendinnen waren, zou het ze niet uitmaken of hun dan ook “gepest” werden door haar, tenminste zo denk ik erover… Ik zou gewoon opzoek gaan naar nieuwe meisjes vraag of je in een andere klas dan hun kan worden geplaatst & maak nieuwe vrienden, zoals hierboven ookal werd gezegt. Ik zou dat meisje gewoon eens een grote bek terug geven desnoods zou ik harde ruzie met haar maken, maar of dat vanalles oplost denk ik niet eigelijk:$… In iedergeval sterkte!

wat een gemene racistische hoer zeg!
Ga gewoon met je beste vriendin praten en zorg ervoor dat ze wéét dat je niet boos op haar was en dat je een beetje down was omdat je dacht dat je ouders gingen scheiden.
Elk normaal mens kan daar begrip voor hebben. En dat klikwijf moet je ook niks meer sturen x]

Dankjewel voor al jullie reacties! En van school veranderen zie ik ook niet echt zitten , omdat daar niet echt leuke mensen zijn ( veel van mijn vorige school enzo)
Van klas veranderen gaat ook niet echt want ik volg Latijn , maar het goede nieuws is wel dat 1 meisje ( 1 van de ex-beste vriendinnen) niet meer Latijn gaat volgen , dus uit mijn klas is.
Maar ik denk dat ik het een week ga volhouden en daarna regelrecht naar de directeur stap.

En als die niets doet , dan weet ik het niet meer

Misschien kan je overwegen om ook geen latijn meer te gaan volgen?
Maar dat is zonde, eigenlijk kan je je er beter niks van aantrekken. Die grootste bitch is over tien jaar toch dakloos en werkloos.

ik heb echt zin om haar te bedreigen hahaha
maar dat doe ik niet :relieved:

Ik zou nieuwe vrienden zoeken, ik bedoel, als die “vriendinnen” goede vriendinnen waren liepen ze niet de aars van die hoer,dat kutwijf
dat meisje te likken.

Zo wat een rotmens ik wil haar echt slaan

Ik zou echt proberen andere vrienden te zoeken… sterkte!

Van klas kan ik niet veranderen ,want ik help mensen graag en mijn droomberoep is dan ook dokter , en het is makkelijker als je Latijn hebt gevolgd. Maar dan nog,
door hun ga ik echt niet mijn studiekeuze opgeven , zij moeten mijn leven niet leiden. En ja , soms heb ik ook zin om haar te slaan :grinning_face_with_smiling_eyes:
Nuja, beter niet doen zeker =D

thanks allemaal ^^x

PS: ben daarjuist een grote pot Ben&Jerry’s gaan halen , en dankzij jullie reacties én die pot natuurlijk , voel ik me al stukken beter (:

Ijs werkt wel haha!
Niet over je heen laten lopen, je kan het ;]

Ik vind het rot voor je :frowning_face: Maar hee meid. Zo zie je maar weer hoe laag sommige mensen kunnen zijn! Je moet haar gewoon 1 x hard voorschut zetten voor iedereen. Misschien schrikt ze ervan. & verder negeren. Ik weet dat het moeilijk is… & vraag je mentor om zelf de klas in te laten delen en heel misschien om die meisjes uit elkaar te halen… Laat je mentor dit lezen. Bewaar dit… Want je kan de mentor laten zien hoe ze is tegen je.

Ok ik zou haar gewoon een keer helemaal pakken , ze verdient het , het is een hoer. Gewoon lekker voor der bek slaan , kijke of ze dan nog wat te zeggen heb. Zorg dat ze gaat janken maak foto’s , hang ze door de hele school en verspreid ze over heel netlog en msn :smiling_imp:

Of je negeert haar , dat kan ook :angel: