OhhMyyyGooosshhh HELP!!

Oke,
Ik heb vorige week zaterdag een hele leuke jongen ontmoet op een feest en ben ook vanaf zaterdag aan het appen met hem. Nu willen we dus zondag naar de film samen en dan haalt hij me eerst op met zijn auto.

MAAR.
Ik ben heel erg verlegen als het op jongens aankom… Ik wordt heel snel rood en weet niet wat ik moet zeggen… En we zitten dus eerst bijna een half uur in de auto samen want ik leef in the middle of nowhere en daar is geen bioscoop…
Ik heb ook bijna geen ervaring met jongens, aangezien ik telkens gefriendzoned ben.

Iemand tips?

Ik vind de bioscoop zo’n verschrikkelijk idee voor een eerste date als je elkaar niet kent. Je kan niet praten en leert elkaar dus ook niet kennen.

Maar goed, hij vindt je leuk aangezien hij met je op date wil. Gewoon lekker jezelf zijn en leer hem kennen. Stel vragen over hem of over films, whatever. Het maakt eigenlijk niet zoveel uit. Probeer je te ontspannen en ervan te genieten, dan heb je vast een topavond!

Ik vind het juist wel een goede. Als je na afloop natuurlijk gewoon nog ergens wat drinkt kun je nog praten en als je niks weet, kun je over de film beginnen.

Inderdaad gewoon lekker jezelf zijn, en als het goed klikt zul je je vast snel op je gemak voelen en genoeg weten te vertellen. Veel plezier! :wink:

Vraag over zijn familie, hobby’s, vakantie, vrienden, uitgaan en noem maar op! Als je dat nog niet weet van hem. En blijf je zelf en geniet er vooral van!

Heel veel plezieer!

Wat ik altijd doe ik zorg dat 1 van zijn vrienden meegaat zodat er geen stiltes vallen XD werkt altijd

NIET naar de bios voor je eerste date. Ergens wat gaan eten is veel gezelliger, knusser en schattiger.

Niet teveel nadenken over wat je zegt, gewoon doen hoe je ook bij je vrienden ben!

We zijn uiteindelijk naar het strand geweest, was echt super gezellig en heb m nu ook veel beter leren kennen! Aleen geen zand gezien, we bleven heel de tijd op een terrasje zitten haha :blush:
En toen hij me net weer thuisbracht kreeg ik een kusje op me wang haha :hugs: