OH wat nu! advies voor vriendin

Ohhhhhh mijn vriendin heeft me laatst iets verteld en ik weet ECHT niet welk advies ik nu haar het beste kan geven, het zit zo;

Mijn vriendin Merle, heeft een vriend Sam.
Een goede vriendin van haar Anne, heeft een vriend Lars.
Sam en Lars zijn ook goed bevriend met elkaar.

Ze hadden een feest met z’n allen, en Merle en de vriend van haar vriendin, Lars gingen eerder naar huis (ze sliepen allemaal bij Anne). Toen hebben ze even op de bank gezeten, en lars had jeuk op de rug ofzo en merle krabte hem op zijn rug, ging over in iets masseren / auwhoeren. Van het een op het andere moment waren ze aan het zoenen… Lars staat er wel bekend om dat hij vaker vreemd gaat, maar niet met een vriendin van zijn vriend zeg maar. Merle is normaal echt niet zo, ze had natuurlijk wel het een en ander gedronken maar dat is geen reden om dit te doen… Welk advies kan ik haar nu het best geven? Want ze heeft nu gezoend met de vriend van een goede vriendin van haar. En tot overmaat van ramp zijn die vriendjes ook nog goed bevriend met elkaar. Verder weet niemand het behalve ik, Lars heeft haar beloofd het niet door te vertellen…

Klinkt echt als een ‘recipy for disaster’.

wow, hmm, eerlijk zijn, en partnerruil?

dat ze het echt wel moet vertellen aan haar vriend en dat die lars het moet vertellen aan zijn vriendin, want zoiets kan je echt niet geheimhouden voor je vriend of vriendin!
en dan maar afwachten hoe ze reageren

ze moet het hem vertellen want dit kan je toch niet altijd voor je blijven houden daar wordt je relatie ook niet beter op. misschien wordt haar vriend dan wel boos en wilt haar niet meer maar ze is wel eerlijk tegen hem geweest want hij komt er toch wel ooit achter beter nu van haar dan later van iemand anders.