Oh wat haat ik ze.

ik snap je
laat ze
ze zijn het
niet waard !

Niet ? Dan komt haar berichtje misschien anders aan bij mij dan jou ofzo. Aparte computer heb ik dan joh.
Geintje, maar nou ik vind dat het daar wel op neer komt.

ach
je kunt je ook zorgen gaan maken over ergere dingen…
en begin even bij jezelf jij doet toch ook niet echt normaal over die ‘‘huppels’’ van je…
en die mensen heb je overal wel boeiend gewoon negeren ze genieten alleen maar van de aandacht jij waarschijnlijk ook maar oke

Ohgod doe normaal ik haat het juist als mensen in hokjes worden geplaatst, ook al doe ik dat zelfs soms ook. En ik zie er normaal uit dus ik snap gewoon niet waarom het gezegt word. En op elke school zijn de meiden anders, bij ons zijn gewoon de VMBO’ers de populaire huppeltjes, dat is bekend hier, bij andere scholen is het misschien anders maarja.

Pummel @ Ja echt he gaan ze zich poederen onder de les terwijl iedereen kijkt en denkt ‘wtff…’ en het kleurde ook nog paars uit dat zag er raar uit, ze zijn veel mooier zonder dat poeder jammer dat ze dat niet zien.

come on wat maakt jou beter dan hun.
get over yourself jij vind emostijl leuk, moet je ook tegen het gezeik er om heen kunnen.
anders had je maar “normaal” moeten blijven

Presies wat je zelf zegt je stop huppels ook in hokjes , ok ik doe het ook maar mijn hokjes zijn heeeeel wat breder dan die van jou .
Ik denk dat jij in de ’ godverdomme ik ben geen emo’ fase zit maar het super geweldig vind :'D

Meestal zijn 98% van de mensen die je ziet nou eenmaal niet jou ding.
Jij vind hun huppelkutjes, zij vinden jou emo.

care.

Doe lekker wat je wilt en laat hun dat ook doen.

gewoon arrogant aankijken en negeren :blabla1:

je haalt me de woorden uit mn mond

Gaat het ook niet om volgensmij. T gaat er haar meer om dat veel mensen van t vmbo zo zijn. (En als jij zo bent, tja, dan zal ze je idd wel een ‘heel dom huppel kut sletje’ vinden :stuck_out_tongue:).
Volgensmij ben je pas dom als je dom doet. Met vmbo-basis kan je ook goed zijn toch?

En idd, je komt overal van die mensen tegen. Beetje kortzichtig om dat meteen op vmbo af te schuiven (ook al zitten er daar mss wel iets meer). Er zat een jaar geleden ofzo iemand bij ons op school, gewoon op de havo, en die kon alleen maar schreeuwen. T was net een soort debiele Patty Brard. K heb dr nooit gewoon horen praten. Of over iets gewoons. T was altijd “EEUHHJJ, wil je mn tieten zien?! Owheeujj!” (ofzoiets :stuck_out_tongue: om ff een indruk te geven :stuck_out_tongue:)
Die vond ik echt dommer dan iedereen die vmbo deed bij elkaar hoor.

als je op vmbo zit ben je niet meteen dom, je bent gewoon op een andere manier slim.

of ze zijn écht dom, dus dat ze een heel laag IQ hebben fzo.

@Loeske91: oh mijn god, zulke wijven had ik ook op school! echt wtf!

mee eens

overal heb je van die hoerige meiden hoor
en als ze je haartooi/nagels/muzieksmaak haten , boeien toch?
en ik hou ook absoluuuut niet van het lelijke Tokiohotel en alles wat erbij hoort, mar ik ga die mensen daarom niet afkraken… En dan nog,
huppelkutjes zijn overal, zélfs op hoog niveau…

Bij mij op het VMBO zaten allemaal boeren XD

-

Gewoon een keer dr op slaan.

Wie niet luisteren wil moet voelen!